Familievoordeel pakket Premium en Budget

• 10 februari 2015
  • 1 reactie
  • 88 keer bekeken

Beste,

We hebben een familievoordeel pakket en 2 mobiele abb. Voor mijn vrouw is dit premium en voormijzelf had ik een budget 100 abb. afgesloten. Ik had een 4 g telefoon.

Nu blijkt dat  ik geen 4 G heb, maar 3 G omdat dit een budget abb is. Klantenservice gebeld en die raadde me aan om een klacht in te dienen als ik van mening was verkeerd te3 zijn voorgelicht.

Dat ben ik, en ik ben er achter gekomen sinds mijn vrouw en ik MB's kunnen delen.

Ik heb niet zo veel zin om meer te gaan betalen en hoop dus dat u me kunt helpen.

fam. Bakkers/Peeters

Admin: onderwerp aangepast voor betere vindbaarheid

1 reactie

Reputatie 7
Badge +24
Beste AsseBakkers, 

Welkom op het KPN Forum! Ik vind het jammer om te lezen dat je van mening bent verkeerd voorgelicht te zijn. Voor 4G betaal je maandelijks niks extra's. Bij het budgetabonnement is 4G niet van toepassing en dit is ook niet mogelijk technisch gezien, omdat bij een budgetabonnement anuit het abonnement geen internetbundel van toepassing is. Je kunt gebruik maken van internet, maar dan gaat dit buiten je bundel om, mits er MB's gedeeld worden vanaf het Premium account. Wanneer je wel van 4G gebruik wilt maken, kun je overwegen om je abonnement te upgraden naar een abonnement waarbij dit wel mogelijk is. Helaas kan ik je hier financieel niet in tegemoet komen. Wanneer je een daadwerkelijke klacht wilt indienen, kun je dit via de website van KPN doen. 

Met hartelijke groet, 

Cindy

Reageer