Vraag

Fluitende mast

  • 23 May 2020
  • 6 reacties
  • 124 keer bekeken

KPN, doen jullie ook het beheer van de LTE mast in Moordrecht aan de boerderijlaan? Wij wonen ongeveer 100 meter van de mast af en worden echt knettergek van het gefluit als het waait. Het dringt tot in huis binnen bij een stevige wind en is werkelijk gekmakend. Graag hoor ik van jullie.


6 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Ha @MarcQ Als provider KPN doen we dat niet, maar ik kan je signaal natuurlijk wel doorgeven. Het lijkt me knap vervelend, steeds zo'n geluid. Zou je jouw KPN Forum profiel willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer, je mobiele nummer en je klantnummer? (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?

Reputatie 7
Badge +20

Hallo @MarcQ Ik zie dat je niet meer hebt gereageerd. Heb je via een andere weg al contact gehad? Als ik je nog ergens mee kan helpen lees ik het graag. 

Hallo @MarcQ Ik zie dat je niet meer hebt gereageerd. Heb je via een andere weg al contact gehad? Als ik je nog ergens mee kan helpen lees ik het graag. 

Hi, nee er is nog niets verholpen. Ik heb allerlei gegevens ingevuld in mijn profiel. Misschien kun je nu de klacht wel doorzetten? Klantnummer KPN weet ik niet want ik val nog onder Telfort. Maar soms ook weer niet, en dan weer wel. Dus zodra dat eens overgezet wordt naar KPN dan zal ik wel een klantnummer krijgen. Die overgang verdient ook geen schoonheidsprijs, ik moet vanalles via KPN doen maar kan niks omdat ze me nergens kennen in de systemen omdat ik nog onder Telfort val, maar dat is een ander probleem.

Reputatie 7
Badge +20

Hallo @Wijzijndederoontjes Ik heb het doorgegeven. Hopelijk valt er iets aan te doen. 

Over je andere probleem: Telfort mobiel is al over, maar tv en internet is nog gewoon Telfort. Die omzetting volgt later.  

Ha @MarcQ Als provider KPN doen we dat niet, maar ik kan je signaal natuurlijk wel doorgeven. Het lijkt me knap vervelend, steeds zo'n geluid. Zou je jouw KPN Forum profiel willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer, je mobiele nummer en je klantnummer? (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?

Ik snap trouwens niet helemaal je antwoord. Hoezo doet KPN als provider dat niet? Jullie maken gebruik van die mast, dan moeten jullie toch ook zorgen dat alle vertikaal geplaatste onderdelen zijn afgedopt om fluittonen te voorkomen? Daar is KPN dan toch verantwoordelijk voor? Of zit ik er helemaal naast?

 

Reputatie 7
Badge +20

Met KPN als provider, bedoelde @Bart_ dat je nu contact hebt met de klantenservice van KPN, en niet met de beheerder van ons netwerk/alle masten. Naar die partij is nu een melding gestuurd, zodat ze op de hoogte zijn van je klacht over deze nare toon en er hopelijk iets aan kunnen veranderen!

Reageer