Beantwoord

Fon in buitenland (Frankrijk)

  • 14 July 2019
  • 4 reacties
  • 257 keer bekeken

Hi,
Wij zijn in Frankrijk en zien een SFR WIFI FON station.
Daarop ingelogd en daarna komt het inlogscherm in beeld.
alle gegevens ingevuld, ik krijg dan te zien dat user of passwrd niet juist is.
Ik gebruik fon ook in Nederland en daar werkt het wel.
Wat doe ik fout???
icon

Beste antwoord door Joran 15 July 2019, 15:53

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +28
Welkom zeilgek!

Ik denk niet dat je iets fout doet maar de inlogpagina van SFR is verwarrend. We hebben hier meer topics over gehad in de afgelopen jaren: KPN FON inloggen buitenland

Het inlogschermpje rechts is voor SFR zelf. Voor internationale Fon gebruikers zit die hier verstopt:



Kun je eens testen of het dan wel werkt? Controleer het gelinkte topic even als het niet direct werkt. Er zijn in het verleden meer problemen geweest met SFR. In dat topic staan nog een aantal tips om dat op te lossen.
bedankt voor je reactie,
idd heb ik dat niet gezien, het inlog scherm van FON, helaas wij zijn nu op een andere locatie in frankrijk waar geen FON locatie voorhande is.
morgen gaan we weer verder, zogauw wij een nieuwe fon locatie zien ga ik dit zeker proberen, u hoort nog van mij.
groetjes.
Idd je hebt gelijk, heb nu Fon en ingelogd zoals je zij en idd werken.
echter wel met een langzame bitrate maar dat terzijde,
Ik had de KPNhelpdesk eerder gebeld en die wisten mij te vertellen dat fon buitenland niet meer zou werken , daar ik dit niet vertrouwde
heb ik dit oproepje gedaan en met resultaat, hartelijk bedankt voor je hulp
Zeilgek
Reputatie 7
Badge +28
Excuses voor de late reactie, ik zat zelf ook in Frankrijk 😉 Jammer dat de informatie van de helpdesk niet correct was. Gelukkig is het wel opgelost. Fon is niet snel, zal het ook niet gaan worden, maar is een prima alternatief om mobiele data te besparen. Ik ben blij dat je met deze informatie bent geholpen.

Reageer