Vraag

GB op vakantie

  • 1 October 2019
  • 5 reacties
  • 157 keer bekeken

Goedendag , ga binnenkort een maand op vakantie naar Italië ik heb een KPN abonnement wil op mijn iPad via mifi tv kijken en internetten hoeveel GB heb ik dan nodig . Of zal ik in Italië een prepaid card kopen voor mijn mifi .

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Ook wil ik graanetend of een data card goedkoper is
2 uur tv kijken neemt maar liefst 1,5 GB. Dus om veel via 4G te gaan kijken (ook mifi) is niet aan te raden. Noch abo, noch prepaid (da's nog duurder).

Je zou dan evt het 10 GB abo internet only kunnen nemen. Die kan ook met een minimum looptijd van 1 maand genomen worden.
De andere, van 500 MB, is met tv kijken in no time op.
10 GB abo bij afname per maand: € 26 (geen Compleet voordeel)
10 GB abo bij afname 1 jaar: € 25, MAAR met Compleet 20 GB en € 20 (maar pas na jaar op te zeggen)
https://mobielshop.kpn.com/mobiel/mobiel-internet/standaard/1-maand

De kosten van It. prepaid ben ik niet van op de hoogte. NL prepaid kan ook in Italië ivm de Eu-regels. (in Nederland activeren) Internetbundels bij prepaid apart te nemen v.u. beltegoed.

Je kunt ook je smartphone gebruiken als wifi accesspoint voor je tablet 😉
wil eigenlijk een onbeperkt prepaid data card voor B.v. €50,00
Dat bestaat niet. Onbeperkt en prepaid zijn dan echt in conflict met elkaar.
Er is geen provider die voor buiten NLD maar in EU onbeperkt data levert.
Reputatie 7
Badge +24
Hoi Roellemans, welkom op het forum.

Dat bestaat niet. Onbeperkt en prepaid zijn dan echt in conflict met elkaar.
Er is geen provider die voor buiten NLD maar in EU onbeperkt data levert.


Dit is waar. Ik heb nog wel een beetje rondgekeken en het beste wat ik kon vinden is dit. Maar misschien is het handiger om je eigen bundel hoger te zetten. Onbeperkt tv kijken via mobiel zal er, denk ik, niet inzitten. Misschien een overbodige vraag: heb je daar geen WiFi waar je voor 1 maand verblijft?