Vraag

Gebruik van Fon App mogelijk met KPN FON?

  • 8 January 2019
  • 6 reacties
  • 2952 keer bekeken

Beste,

Ik wil graag weten of ik de FON WiFi App (voor IOS) kan gebruiken om verbinding te maken met KPN FON wifi. Ik heb een All-in-1 abonnement met KPN mobiel. Ik heb in mijn Experiabox de KPN-FON WIFI aan staan.

Mijn probleem is dat ik niet kan inloggen met mijn KPN FON account (xxxxx@kpn-fon.nl) in de FON WiFi App.

Met vriendelijke groeten,

Jack

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +24
Hi Jack. Ik zou niet weten waarom niet. Ik zie dat je dit actief hebt met gebruikersnaam jack****@kpn-fon.nl. Daarmee kun je inloggen. Mocht het wachtwoord niet kloppen, dan kun je dit opnieuw instellen. Volg dan deze stappen. Selecteer daar dan 'KPN WiFi met Fon'. Lukt het zo?
Hi Jack. Ik zou niet weten waarom niet. Ik zie dat je dit actief hebt met gebruikersnaam jack****@kpn-fon.nl. Daarmee kun je inloggen. Mocht het wachtwoord niet kloppen, dan kun je dit opnieuw instellen. Volg dan deze stappen. Selecteer daar dan 'KPN WiFi met Fon'. Lukt het zo?

Hi Alex, ik heb het wachtwoord gewijzigd (voor de zekerheid), maar met deze gebruikersnaam en wachtwoord krijg ik nog steeds de melding "Your username or password are incorrect" als ik probeer in te loggen in de Fon WiFi App op mijn iPhone.
Reputatie 7
Badge +24
Ik heb je een privébericht gestuurd ivm privacy.
Ik heb hetzelfde probleem. Ook voor de zekerheid het wachtwoord gewijzigd en getest of ik in kan loggen op een hotspot en dat werkt zonder problemen. Echter de FON app kan ik niet op inloggen.
Reputatie 7
Badge +11
@Jbijker

Ligt niet aan jou,
Je kunt inderdaad met je KPN FON gegevens niet inloggen op de reguliere FON app. Als je met een FON hotspot wilt verbinden, dan kan je dit gewoon via de wifi netwerken doen inderdaad. Waarom dit zo is, weet ik niet: het is echt een app van FON en niet van KPN.

zie https://forum.kpn.com/mobiel-internet-17/fon-wifi-app-471280
Ik had hetzelfde probleem. Zodra ik die app verwijderd had, lukte het inloggen wel.
Veel succes.