Beantwoord

geen 4g en 3g meer op htc one m8

• 25 december 2014
  • 3 reacties
  • 831 keer bekeken

Hallo

Eerst heb ik nooit problemen gehad met 3g en 4g maar sinds December heb ik nergens geen mobiele data meer. Kan iemand mij helpen?
icon

Beste antwoord door Cindy_ 26 december 2014, 14:03

Beste Guus, 

Sinds wanneer ervaar je dit zo? Dat is erg vervelend dat het ineens niet meer werkt! Hoor je dit ook van andere mensen om je heen? Soms wil een simpele herstart van je toestel uitkomst bieden. Wanneer dit geen verbetering oplevert, raad ik je aan om een andere simkaart in jouw toestel te proberen en vice versa, om na te gaan of het mogelijk aan je toestel ligt of niet. Wanneer dit geen ander resultaat geeft, wil je me dan je 06-nummer, postcode en huisnummer in een privébericht toesturen? 

Met hartelijke groet, 

Cindy

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +24
Beste Guus, 

Sinds wanneer ervaar je dit zo? Dat is erg vervelend dat het ineens niet meer werkt! Hoor je dit ook van andere mensen om je heen? Soms wil een simpele herstart van je toestel uitkomst bieden. Wanneer dit geen verbetering oplevert, raad ik je aan om een andere simkaart in jouw toestel te proberen en vice versa, om na te gaan of het mogelijk aan je toestel ligt of niet. Wanneer dit geen ander resultaat geeft, wil je me dan je 06-nummer, postcode en huisnummer in een privébericht toesturen? 

Met hartelijke groet, 

Cindy

Hallo Cindy,

Harstikke bedankt! Alles werkt weer na een reboot.
Reputatie 7
Badge +24
Hallo Guus,

Fijn dat dit geholpen heeft. Dank voor je terugkoppeling hierover.

Met hartelijke groet,

Cindy

Reageer