Beantwoord

geen 4g op de maasvlakte

  • 13 January 2020
  • 7 reacties
  • 136 keer bekeken

Sinds vorige week is het mobile netwerk heel slecht geen 4g niks.

Zijn er nog meer klachten op de maasvlakte??

icon

Beste antwoord door Bart van KPN 23 January 2020, 17:04

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Bouwer51, het bereik op de maasvlakte is dus minder geworden. Dat is balen. Het kan zijn omdat de mast vervangen wordt. We zijn namelijk bezig met een upgrade van het netwerk. Als de mast in de buurt vervangen wordt kan het zijn dat je tijdelijk verminderd bereik ervaart. Ik heb echter zo 1,2,3 geen inzicht in de exacte locaties waar gewerkt wordt. In ieder geval heb ik nog niet meer klachten gehoord. 

Wat heb je al geprobeerd? Toestel uit en aangezet? Simkaart in een ander toestel getest? Toestel vastgezet op 3G? Gaat het dan beter?

Hoi @Bart_Z 

Bedankt voor je berichtje 

Alles wat je voorsteld al geprobeerd maar niets helpt.

Ik ben werkzaam op apm terminals op de maasvlakte en er zijn zeker 10 collega's waarmee ik werk die het zelfde ervaren.

Heb ook gehoord dat ze met een mast bezig zijn op het terrein bij RWG ook een container terminal, het duurt nu al bijna twee weken dus kunt u wat info geven hoe lang dit nog gaat duren 

Reputatie 7
Badge +20

Heb je een postcode van de terminal waar je werkzaam bent? Kun je die toevoegen aan jouw Forumprofiel? Dan ga ik kijken of ik wat extra informatie voor je kan inwinnen. 

Reputatie 7
Badge +20

Ik heb geen reactie meer van je ontvangen. Is het inmiddels weer goed?

Hoi 

Nee ben een paar dagen vrij geweest dus ben even niet op de massvlakte geweest 

Ga morgen weer die kant op 

Ik zag dat jij de postcode wilden hebben 

Dat is 3199LC maasvlakte Rotterdam

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Bouwer51, bedankt voor de postcode. Ik heb even gekeken. Ik kan zo niets bijzonders vinden. Was het vandaag wel goed? Of nog steeds slecht? Zo ja, dan ga ik nog even verder op onderzoek. Heb je dan wellicht ook nog een huisnummer van de locatie, dat maakt het nog iets makkelijker. 

Reputatie 7
Badge +20

Ik heb geen reactie meer van je ontvangen. Ik ga er daarom vanuit dat het bereik weer goed is. Mocht ik toch nog kunnen helpen, hoor ik graag van je.Â