Beantwoord

Geen 4g op mijn mobiel..

• 22 november 2018
  • 6 reacties
  • 148 keer bekeken

Hallo,

Ik heb een nieuwe telefoon en daarbij heb ik mijn simkaart omgezet
Maar nu heb ik geen 4g meer ! Vanalles al geprobeerd, APN aangepast en alles!
Nu heb ik van mijn vriendin kaartje van simpel in mijn telefoon gedaan en hierbij had ik meteen 4g ..

Telefoon Nokia 6.1 plus

Wat kan dit zijn ?
icon

Beste antwoord door Marina_ 4 december 2018, 15:57

Hoi Joswloo, Je kunt hierover contact zoeken met je werkgever. Je werkgever of een telecombeheerder kan contact opzoeken met onze zakelijke afdeling via 0800-0403. Hopelijk komen jullie er snel achter wat het probleem is.
Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +18
Goedemorgen Joswloo, Leuk dat je ons forum bezoekt en je vraag hier stelt. Wat gek dat je geen 4G hebt op je nieuwe telefoon. Blijkbaar is het wel mogelijk op jouw telefoon aangezien het met de simkaart van je vriendin wel werkt. Krijg je wel 4G met je simkaart in een ander toestel? Zou je jouw postcode, huisnummer en klantnummer(s) willen toevoegen aan jouw Forum profiel?(deze gegevens zijn alleen inzichtelijk voor ons en voor jezelf) Dan ga ik kijken of ik de oorzaak kan vinden.
Reputatie 7
Badge +18
Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt geregeld. Anders hoor ik het graag!
Nou het abonnement loopt via mijn baas! Dus ik weet die gegevens niet !
Reputatie 7
Badge +18
Hoi Joswloo, Je kunt hierover contact zoeken met je werkgever. Je werkgever of een telecombeheerder kan contact opzoeken met onze zakelijke afdeling via 0800-0403. Hopelijk komen jullie er snel achter wat het probleem is.
Goedemorgen Marina,

zou je mijn SIM kunnen resetten?
of kijken wat er mee is

*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy
Reputatie 7
Badge +18
Hoi Joswloo, Als ik de mogelijkheid had, zou ik je graag willen helpen. Helaas heb ik geen autorisatie tot gegevens van zakelijke abonnementen, om deze reden kan ik je niet helpen. Je kunt hierover contact zoeken met 0800-0403 of een bericht plaatsen via het zakelijke forum. Mijn collega's van KPN zakelijk hebben wel toegang tot de gegevens van je abonnement en kunnen het probleem hopelijk voor je oplossen.

Reageer