Geen bereik 3G op 1795LS

• 4 november 2013
  • 4 reacties
  • 5743 keer bekeken

Helaas is er op postcode 1795 LS geen bereik 3G en 4G alleen edge terwijl er in de omgeving wel antennes staan. Ik ben zakelijk niet bereikbaar. Kunnen jullie dit met spoed oppakken.

Met vriendelijke groet,

Wilfred de Groot

4 reacties

Reputatie 7
Badge +12
Gezien de locatie is de dekking van 3g momenteel niet al te best. Heeft u al eens het toestel op 2G (GSM) gezet. Deze heeft namelijk een betere dekking en zou voor telefonie en sms een verbetering moeten zijn.

Waar dit aangepast kan worden is afhankelijk van het type toestel die u heeft. Bij android gaat het via Instellingen > Meer... > Mobiel Netwerk > Netwerkmodus > selecteren voor "GSM Only"

Het probleem zit hem niet in het bellen ik kan niet internetten en email binnenhalen. via 2g is dit niet te doen. Ik heb het snelste 4G abonnement en dat is wel zuur. Volgens mijn Info is niet iedere antenne van KPN uitgerust met 3G of 4G.

Ik zou graag een goede reactie krijgen van KPN zelf ik verblijf tussen twee antennes in er klopt hier dus iets niet.

Reputatie 4
Badge +2
Beste wilff1969,

Graag ontvang ik je 06-nummer, postcode en huisnummer in een priv├ębericht zodat ik kan kijken wat er gaande is op jouw locatie.

Met vriendelijke groet,

Jemy

Reageer