Geen bevestiging gehad van aanvraag buitenlandbundel

  • 4 June 2019
  • 1 reactie
  • 1124 keer bekeken

Ik hen hetzelfde probleem. Bestelde tegoedvoor buitenland kreeg dit bericht ‘Beste klant, uw aanmelding is ontvangen. U ontvangt van ons een sms'je zodra de Voordeellanden buiten EU bundel 100 is verwerkt en kan worden gebruikt. Mvg, KPN’ maar geen bevestigings sms en in de app is ook niets terugtrekken vinden.

*Admin: reactie afgesplitst, eigen topic aangemaakt.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +24
Hoi Dolk, welkom hier.

Dit kan ik niet helemaal plaatsen. Ik zie namelijk dat er op 26 mei het volgende bericht naar je toe is gesms't: Beste klant, uw bestelling/wijziging van Voordeellanden buiten EU bundel 100 is verwerkt. Voor meer informatie kijk op kpn.com/mijnkpn of in de MijnKPN app. Downloaden via kpn.com/app. Mvg, KPN

De bundel is overigens ook actief, je hebt nog 77 Mb over nu.