Beantwoord

Geen data op Ibiza.

• 8 september 2017
  • 4 reacties
  • 283 keer bekeken

• Nieuwkomer
  • 1 reactie
Op vakantie op Ibiza is er (op een paar momenten na) geen data verbinding. Komt dit vaker voor? En wat is er aan te doen?
icon

Beste antwoord door Marcia_ 12 september 2017, 08:41

Welkom @ALK, goed dat je ons forum hebt gevonden! Anne geeft al een goede tip om een ander netwerk te selecteren, jammer dat dat de oplossing niet is. Wat je ook nog kunt proberen is 4G uit te schakelen. Wil je me laten weten of dat werkt? Anders ontvang ik graag je gegevens in een reactie op mijn privébericht , dan duik ik de systemen in.
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +11
Kun je geen andere provider selecteren die beter is?
Ja heb dat gister gedaan. Vriend hier zat op orange en had data. Toen ik orange selecteerde had ik dat (ondanks volle verbinding) niet. Data bundel is ook nog niet op.
Reputatie 7
Badge +27
Welkom @ALK, goed dat je ons forum hebt gevonden! Anne geeft al een goede tip om een ander netwerk te selecteren, jammer dat dat de oplossing niet is. Wat je ook nog kunt proberen is 4G uit te schakelen. Wil je me laten weten of dat werkt? Anders ontvang ik graag je gegevens in een reactie op mijn privébericht , dan duik ik de systemen in.
Reputatie 7
Badge +27
Je hebt niet gereageerd, zie ik. Is het opgelost of ben je inmiddels terug? Als ik nog iets voor je kan doen, laat het me dan gerust weten.

Reageer