geen dataverbinding meer

• 13 september 2013
  • 3 reacties
  • 6753 keer bekeken

ik heb al bijna 4 maanden geen dataverbinding meer met mijn LG Optimus Black P970 als ik wifi uitschakel. Krijg wel 3G indicatie in beeld..

Volgende heb ik al geprobeerd:

- mobiele data en roaming uit- ingeschakeld

- nieuwe APN toegevoegd (volgens instructie KPN site toestelondersteuning)

- harde reset naar fabrieksinstellingen, alle verbindingen opnieuw ingesteld

- mijn simkaart in andere toestellen gedaan (zelfde effect, geen data verbinding!!!!)

- nieuwe simkaart bij KPN winkel opgehaald, ook weer GEEN dataverbinding mogelijk

- alle instellingen met LG support doorgenomen

Lijkt echt een issue bij KPN aangezien er ook geen dataverbinding is als de simkaart in andere toestellen zit..

ik overweeg over te stappen naar een andere provider want de KPN desk stuurt me elke keer het bos in met standaard antwoorden van een checklist....iemand nog een laatste suggestie?

3 reacties

Reputatie 7
Badge +12
Met alles wat u heeft gedaan zal de helpdesk contact op dienen te nemen met hun technische dienst. Dit lijkt er inderdaad op dat er netwerk technisch iets verkeerd gaat.

Ik heb sinds gisteren precies hetzelfde probleem met mijn Nokia Lumia 800 - geen dataverbinding! Wat is er aan de hand? Zou je niet verwachten van KPN...

Reputatie 7
Badge +12
Instellingen gecontroleerd via kpn.com/1300 en het toestel al eens opnieuw opgestart?

Anders is het ook nog de vraag of u de enige bent en of u het op 1 locatie hebt of op meerdere.

Reageer