geen dekking 3g

  • 18 augustus 2013
  • 1 reactie
  • 4995 keer bekeken

Beste KPN,

Ik heb een vraag over 3g netwerk, wij zitten in een gebied waar jullie helaas geen 3g netwerk aanbieden, terwijl wij wel allemaal een mobiel hebben met een 3g abonnement. Wat kunnen wij voor elkaar betekenen hiermee, want jullie verkopen wel een abonnement met 3g terwijl jullie hier niet eens 3g aanbieden?? Ik heb jullie kaart erbij gepakt waar jullie aangeven waar en hoeveel dekking jullie met het netwerk hebben, en nu zag ik idd dat er bij ons (Waterdijk in Beltrum) geen dekking is van 3g en een minimaal signaal van het 2g netwerk. Ook onze camping gasten klagen erover. Nu lees ik overal vol lof over jullie uitrol van het 4g netwerk, maar vraag me af hoe het hier straks gaat, aangezien 3g nog niet eens werkt hier??

wachtend op een passend antwoord,

met vriendelijke groeten Jarno


1 reactie

Reputatie 5
Badge +2
Beste jarnohuinink,

als ik het goed begrijp hebben jullie een camping en is dit het adres waar jullie abonnementen op geregistreerd staan, klopt dat?

Kun je in een privébericht aangeven wat de postcode en huisnummer is van de probleemlocatie?

Ook ontvang ik graag de mobiele nummers, waarmee er hinder ondervonden wordt.

Na ontvangst zal ik e.e.a. uit zoeken.

Met vriendelijke groet,

Afra

Reageer