Vraag

Geen GSM signaal in Houston

  • 10 November 2019
  • 4 reacties
  • 62 keer bekeken

Goedemiddag,

 

Ik zit in Houston en heb een probleem met mijn telefoon,

simkaart over gezet naar andere telefoon echter kom ik niet door de google veiligheids procedure,

andere optie is om lokaal telefoon te kopen echter gisteren avond naar een telefoon service shop geweest en hebben mijn  simkaart in een locale gsm gezet echter pakt niet het signal op.

 

Wat zijn de opties !

 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Hoi Jaap, zo te zien ligt dit niet aan je toestel. Welk toestel is dit eigenlijk? Ik neem aan dat roaming aan staat? 

Zou je ook je profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? 

 

Beste Alex,

 

Ik heb een Samsung en deze ging stuk geeft geen beeld meer, niet gevallen of zo geen water in gewoon op over en uit.

Heb zakelijk een reserve Huawei kan en weet type niet.

 

Ik heb kaart om gezet en blijf steken op googel account beveiliging niet een KPON probleem zou je zeggen.

We hebben gisteren avond mijn simkaart bij een telefoon winkeln in locale gsm gezet en pincode simkaart vrij gegeven dan pakt hij signal niet. KPN werkt samen in USA hiet in Houston met AT&T en hij pakt signal niet,

 

Ik kan een simpele telefoon kopen kaart erin maar als roming aan staat kan ik mogelijk niet bellen.

Als ik alleen maar kan bellen ben ik al happy rest kan in de avond via laptop.

Om 11 uur locale tijd kan ik naar een grote winkel en telefoon kopen echter mijn simkaart moet wel werken

 

graag advies

 

Jaap

Reputatie 7
Badge +24

Ik kan hier in ieder geval geen oorzaak vinden, alles staat goed. Die Huawei, is dat een Nederlands toestel of Amerikaans? En kom je dus op die Huawei niet door de beveiliging? Begrijp ik dit goed?

Als je naar netwerken zoekt, zie je dan ook andere opties? Bijvoorbeeld T-Mobile, Verizon? Of welke andere? 

Reputatie 7
Badge +24

Jaap, ik heb helaas geen reactie meer van je gehad. Laat me gerust weten of ik alsnog iets voor je kan doen.