Beantwoord

Geen internet Ibiza

  • 7 June 2019
  • 5 reacties
  • 297 keer bekeken

Ik heb wel een r staan maar geen verbinding met een netwerk. Ik heb een Samsung S10plus. Wie kan mij helpen?
icon

Beste antwoord door Tycha 8 June 2019, 00:33

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +11
Welkom@Marguerite1505

KPN heeft een handige site, welke je kan helpen met instellen Klik hier om naar de toestelhulp van KPN te gaan.
Reputatie 7
Badge +30
Ha @Marguerite1505, welkom! Is het gelukt met de info van Tycha? Als dat niet zo is, zou je dan eens willen checken of de APN op 'internet' staat, wil je 4G eens uitschakelen en evt. handmatig een ander netwerk zoeken? Zet je toestel daarna even uit en aan. Mocht het dan nog niet opgelost zijn: vul je forumprofiel aan met je postcode + huisnummer en 06-nummer en laat het hier even weten dat je dit gedaan hebt.
Reputatie 7
Badge +30
Je hebt niet meer gereageerd zie ik. Mocht je het te druk hebben met in de zon liggen, reageer dan gerust alsnog later 😉. We helpen je dan ook graag verder.
Een collega heeft het gelukkig voor elkaar gekregen via APN instellingen idd. Bedankt!! Groetjes, Marguerite
Reputatie 7
Badge +30
Helemaal top!