Beantwoord

Geen internet in Denemarken

• 5 augustus 2018
  • 3 reacties
  • 289 keer bekeken

Ik zit nu in Denemarken en krijg geen internet via de providers. Ik heb Telenor DK geprobeerd en Telia. Bij beiden geen 3G of 4G. Ik heb dezelfde instellingen als mijn vrouw, beiden hebben we een iPhone, bij haar werkt het wel. Ik krijg niet eens een 3G of 4G melding op mijn scherm.

Ik zag een oud bericht op dit forum dat ik mijn APN moest aanpassen. Ook dat heb ik geprobeerd, maar dat werkt niet. Alles werkt wel goed in Zweden, Duitsland, België en Frankrijk. Dus het kan op zich niet aan mijn telefoon liggen.
icon

Beste antwoord door Paul_ 6 augustus 2018, 09:55

Hi Edwin, heel vervelend. Als het in al die andere landen wel heeft gewerkt zou het ook in Denemarken moeten lukken lijkt me. Welke APN staat nu ingesteld? Iets wat vaak helpt, maar wel eens over het hoofd wordt gezien is het herstarten van het toestel. Zou je dat eens kunnen proberen? Aan de instellingen zou het ook niet moeten liggen aangezien het eerder wel werkte.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +24
Hi Edwin, heel vervelend. Als het in al die andere landen wel heeft gewerkt zou het ook in Denemarken moeten lukken lijkt me. Welke APN staat nu ingesteld? Iets wat vaak helpt, maar wel eens over het hoofd wordt gezien is het herstarten van het toestel. Zou je dat eens kunnen proberen? Aan de instellingen zou het ook niet moeten liggen aangezien het eerder wel werkte.
Reputatie 7
Badge +24
Ik heb niets meer van je gehoord Edwin dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt opgelost. Anders hoor ik het graag!
Sorry. Kon geen antwoord geven. Ik zat op een plaats waar ik geen WiFi meer had en helaas dus ook geen 3/4G. Mobiel uit/aan, simkaart eruit/erin hielp niet. Ben nu weer in Nederland, dus nu niet meer belangrijk.

Reageer