Beantwoord

Geen internet in Denemarken

  • 2 May 2019
  • 3 reacties
  • 596 keer bekeken

Reputatie 3
Badge +3
Hier in Denemarken ook dagelijks dat ik geen internet meer heb.
Als ik tel herstart dan werkt het weer. Roaming staat aan en instellingen gecheckt met partner die zelfde abonnement heeft en geen problemen.

Wat kan dit zijn @Marcia_ ?

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt
icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 5 May 2019, 17:11

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Hallo @Sluisie81, welkom terug! Wat vreemd. Als je je toestel herstart, hoe lang blijft het dan werken? Wil je eens kijken of je dan met een ander netwerk verbonden bent dan wanneer je ervaart dat je geen verbinding meer hebt? Je kunt op zo'n moment wel bellen? Je kunt in ieder geval eens proberen om 4G uit te zetten. Ik hoor graag van je!
Reputatie 3
Badge +3
Hallo @Marcia_ ,

Inmiddels weer thuis.
Als ik tel opnieuw opstart dan werkt het weer even. Soms een uurtje soms wat langer dat het werkt.
Blijf gewoon bij de provider Telia hangen. Daar ook al nagevraagd maar deze gaf aan bij jullie te moeten zijn.

Kan dan verder wel gebeld en gebeld worden. In Duitsland nergens last van.
Mijn vrouw heeft dezelfde instellingen en heeft nergens last van.
Reputatie 7
Badge +30
Ik twijfel of het inderdaad aan ons ligt, omdat je aangeeft dat het in Duitsland wel goed werkt en wij niet echt invloed hebben op het netwerk in een ander land. Op dit moment kan ik even niets doen, omdat je niet meer in Denemarken bent en we dus niet kunnen zien hoe je toestel zich aanmeldt op het netwerk. Ga je binnenkort nog eens naar Denemarken? Het lijkt me het handigst dat je je dan opnieuw meldt. Dan kan ik direct een ticket aanmaken voor onze technische dienst, zodat zij kunnen kijken of er toch iets vanuit onze kant niet goed gaat.