Beste antwoord door Marcia van KPN
Bekijk origineelgeen internet in het buitenland
Hoi, afgelopen wek was ik op vakantie, en zodra ik de Nederlandse grens over was deed mijn internet op mijn mobiel het niet meer, (Wifi werkte wel) hebben jullie een idee waar dat aan ligt? Ik heb via mijn werk een zakelijk abonnement..
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.
Hallo @Lahart , welkom! Wellicht heeft je werkgever het internet in het buitenland geblokkeerd, dat hoor ik wel vaker! Ik kan je gegevens niet inzien, omdat het een zakelijk abonnement betreft. Je kunt de vraag op ons zakelijke forum stellen, maar ik weet niet of ze je daarover mogen informeren omdat je niet de contractant bent.
Reputatie 2
Heb je Roaming wel aanstaan ?
Instellingen - Mobiel Netwerk - Opties mobiele data - Schuifje bij "Dataroaming "naar rechts zetten ( groen )
Dan zou het moeten werken ?
Succes
Instellingen - Mobiel Netwerk - Opties mobiele data - Schuifje bij "Dataroaming "naar rechts zetten ( groen )
Dan zou het moeten werken ?
Succes
Reputatie 2
Instellingen - Mobiel Netwerk - Opties mobiele data - Schuifje bij "Dataroaming "naar rechts zetten ( groen )
Dan zou het moeten werken ?
Succes
🤔
Zo werkt het op mijn Iphone, op andere telefoons zou je moeten zoeken bij Mobiele Netwerken of roaming wel aanstaat
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.