Beantwoord

geen internet in het buitenland

  • 4 March 2019
  • 3 reacties
  • 173 keer bekeken

Hoi, afgelopen wek was ik op vakantie, en zodra ik de Nederlandse grens over was deed mijn internet op mijn mobiel het niet meer, (Wifi werkte wel) hebben jullie een idee waar dat aan ligt? Ik heb via mijn werk een zakelijk abonnement..
icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 5 March 2019, 08:43

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Hallo @Lahart, welkom! Wellicht heeft je werkgever het internet in het buitenland geblokkeerd, dat hoor ik wel vaker! Ik kan je gegevens niet inzien, omdat het een zakelijk abonnement betreft. Je kunt de vraag op ons zakelijke forum stellen, maar ik weet niet of ze je daarover mogen informeren omdat je niet de contractant bent.
Reputatie 2
Heb je Roaming wel aanstaan ?

Instellingen - Mobiel Netwerk - Opties mobiele data - Schuifje bij "Dataroaming "naar rechts zetten ( groen )
Dan zou het moeten werken ?

Succes
Reputatie 2
Heb je Roaming wel aanstaan ?

Instellingen - Mobiel Netwerk - Opties mobiele data - Schuifje bij "Dataroaming "naar rechts zetten ( groen )
Dan zou het moeten werken ?

Succes

🤔

Zo werkt het op mijn Iphone, op andere telefoons zou je moeten zoeken bij Mobiele Netwerken of roaming wel aanstaat