Beantwoord

Geen internet in Ierland met Youfone.

  • 19 July 2019
  • 1 reactie
  • 428 keer bekeken

Hoi, ik ben al 2 weken in noord ierland en ierland, nu sinds 3 dagen geeft mijn telefoon wel aan via 4G en/of 3G te zijn verbonden, maar toch heb ik geen internet, hoewel ik nog genoeg data over heb. Ik heb een samsung galaxy A8 en mijn provider is youfone. Ik heb alle tips en trics van het internet al geprobeerd, maar het lukt maar niet... ik vroeg mij af of iemand mij hier zou kunnen helpen.
Met vriendelijke groet,
Nina
icon

Beste antwoord door Alex van KPN 19 July 2019, 19:47

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +24
Hoi Nina, welkom hier.

Wat hier de reden van is durf ik niet te zeggen. Ik neem aan dat roaming wel aanstaat op je toestel? Van de site van Youfone nog het onderstaande. Als dit ook niet helpt adviseer ik je om contact op te nemen met Youfone, wij hebben geen inzage in klantgegevens van Youfone.

Heb je geen internetverbinding in het buitenland?
Heb je geen internetverbinding in de EU? Dan hebben we nog een aantal tips.
Het is belangrijk dat de APN Instellingen correct zijn ingesteld. Onder APN dient portalmmm.nl te staan. Het is niet nodig om een wachtwoord in te voeren.

Om de APN in te stellen, loop je onderstaande stappen door:

iPhone
Instellingen > Mobiel netwerk > Opties mobiele data > Mobieledatanetwerk

Samsung
Instellingen > Verbindingen > Mobiele netwerken > Namen toegangspunten

Voor overige merken toestellen, kun je de APN meestal vinden onder ‘Mobiel netwerk’.

Wanneer 4G internet in het buitenland niet werkt kan het helpen om een ander netwerk te proberen of om over te schakelen naar 3G. Niet alle landen hebben namelijk een goede 4G verbinding.