Beantwoord

Geen internet in Portugal

Il ben vandaag in Portugal aangekomen en heb geen dataverbinding roaming staat aan alleen een r boven de verbindingssterkte geen 4g rovider is nos kpn graag antwoord hoe ik dit lan oplossen. Menno
icon

Beste antwoord door Marcia_ 29 augustus 2017, 08:25

Hallo @Mennokien, welkom op ons forum! Wat vreemd dat het niet werkt in Portugal. Je hebt roaming ingeschakeld, dat is inderdaad juist. Wil je daarnaast ook bij de instellingen eens kijken of je 4G uitgeschakeld hebt? Dat kan vaak helpen. Ook is het belangrijk dat de APN (die je vindt bij mobiele netwerken) op portalmmm.nl staat. Als laatste kan je proberen om handmatig een ander netwerk te selecteren. Wil je me laten weten of het daarmee opgelost is?

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +25
Hallo @Mennokien, welkom op ons forum! Wat vreemd dat het niet werkt in Portugal. Je hebt roaming ingeschakeld, dat is inderdaad juist. Wil je daarnaast ook bij de instellingen eens kijken of je 4G uitgeschakeld hebt? Dat kan vaak helpen. Ook is het belangrijk dat de APN (die je vindt bij mobiele netwerken) op portalmmm.nl staat. Als laatste kan je proberen om handmatig een ander netwerk te selecteren. Wil je me laten weten of het daarmee opgelost is?
Stond idd niet op de portal.mmm.nl probleem opgelost. Thnx voor de snelle reactie!😀
Reputatie 7
Badge +25
Super! Jij ook bedankt voor je berichtje!

Reageer