Beantwoord

Geen internet in Spanje

Ben in Spanje aangekomen maar heb geen internet. Wel movistar 4g maar verder niks.
Help...
icon

Beste antwoord door Marcia_ 9 januari 2018, 07:56

Ha Storms, bedankt voor je bericht! Ik zie dat er een blokkade voor roaming op het nummer stond. Die heb ik er nu af gehaald. Wil je je toestel uit en aan zetten en het dan nog eens proberen? Mocht het nog niet werken, kan je proberen om 4G uit te vinken, maar ik ga er vanuit dat het hiermee opgelost is. Laat je het ons nog even weten?

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Ha Storms, lastig dat je geen internet hebt in Spanje! Had je het probleem de vorige keer toen je in Italië was nog op kunnen lossen? Indien niet kan het zijn dat er (nog steeds) een foutieve instelling op je telefoon roet in het eten gooit: wat voor toestel heb je precies, en heb je als APN portalmmm.nl ingesteld?
Hi ja in Italië is het ook niet gelukt.
Ik heb een Samsung a3 2017.

Ik heb bij namen toegangspoorten
Kpn/hi 4g lte mobiel internet aangevinkt.
Daar staat portalmmm.nl onder

Ik weet het ook niet waarom het weer fout gaat.
Reputatie 7
Badge +21
Hoi Storms, bedankt voor je reactie. Graag controleer ik de instellingen op jouw nummer in ons systeem! Stuur je hiervoor een reactie op m'n privébericht ?
Reputatie 7
Badge +27
Ha Storms, bedankt voor je bericht! Ik zie dat er een blokkade voor roaming op het nummer stond. Die heb ik er nu af gehaald. Wil je je toestel uit en aan zetten en het dan nog eens proberen? Mocht het nog niet werken, kan je proberen om 4G uit te vinken, maar ik ga er vanuit dat het hiermee opgelost is. Laat je het ons nog even weten?
Geweldig heb internet. Bedankt 😀
Reputatie 7
Badge +27
Wat fijn! Veel plezier ervan 🙂

Reageer