Beantwoord

Geen internet met KPN zakelijk op iPhone 4s

• 8 juli 2014
  • 3 reacties
  • 1370 keer bekeken

Goedemiddag,

Na meerdere keren met KPN te hebben gechat, gemaild en gebeld weet ik het niet meer.

Ik heb al 3 weken geen mobiel internet meer en het gaat hier om een zakelijk abonnement.

Ik heb naar mijn weten alles geprobeerd:

*Diverse APN instellingen en woorden geprobeerd zoals iphonekpn.nl en portalmmm.nl

*Internet reset op het toestel gedaan en natuurlijk na elke aanpassing toestel uit en aan.

*Wifi en internetuitgezet, simkaart eruit, toestel internet gereset, aangezet, daarna pas simkaart er weer in en opgestart

*De zakelijke simkaart in privetoestel (samsung) gedaan en andersom; iphone werkt prima met prive simkaart, zakelijke kaart in samsung werkte niet. Daarom nieuwe simkaart aangevraagd.

*Met de nieuwe simkaart werkt internet nog steeds niet, heb wel melding van G3 op scherm staan. Wifi werkt prima.

Wat kan ik zelf nog doen?

icon

Beste antwoord door Shugosha 8 juli 2014, 14:18

Ik zou adviseren contact op te nemen met de helpdesk op 0800-0105 om het uit te laten zoeken via de technische dienst. Gezien alles dat er geprobeerd is lijkt het er namelijk op dat er een probleem op het netwerk zal zijn.

Bekijk origineel

3 reacties

Kan het zijn dat je gewoon door de bundel heen bent? Als iemand jou MB's stuurt, doet 4g het dan nog niet? Ik had dit probleem ook met mijn nieuwe simkaart. De KPN site gaf aan dat ik nog helemaal vooraan in mijn bundel zat, maar dat klopt niet. Op het moment dat je een nieuwe simkaart krijgt, snapt hun app die overgang niet en zegt dat je een nieuwe bundel hebt. Wat dus niet zo is. Ik kreeg MB'S van mijn man en daar was 4g ineens weer.
Dag Shugosha,

Ik wil dat zeker proberen.

Reputatie 7
Badge +12
Ik zou adviseren contact op te nemen met de helpdesk op 0800-0105 om het uit te laten zoeken via de technische dienst. Gezien alles dat er geprobeerd is lijkt het er namelijk op dat er een probleem op het netwerk zal zijn.

Reageer