Beantwoord

Geen internet ontvangen bij aanschaf NL-EU 1000 bundel

  • 28 June 2019
  • 2 reacties
  • 297 keer bekeken

Ik heb woensdag 26/06 een NL-EU 1000 bundel aangeschaft. Helaas kreeg ik geen internet voor dit product. Aangezien ik toen meteen internet nodig had, heb ik een tweede NL-EU 1000 bundel aangeschaft, maar ook hiervoor heb ik geen internet gekregen.

We zijn nu 3 dagen verder, en ik heb nog steeds geen internet op mijn mobiel. Daardoor heb ik contact opgenomen met de klantenservice, maar mij werd verteld, dat ik deze deal niet gecanceld kon worden.

Ik heb betaald voor een product, maar ik heb dit product niet ontvangen. Ik wil graag per direct mijn deal cancelen en ook mijn geld terug krijgen. Dit moet toch mogelijk zijn?
icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 29 June 2019, 10:03

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Ha @pietpeeperkorn, welkom! Als er meerdere bundels zijn aangevraagd, die niet gebruikt kunnen worden, kunnen we zeker kijken naar een mogelijke tegemoetkoming. Is het echter niet beter om te kijken naar waarom je niet kunt internetten? Weet je wat daar de reden van is? Het moet namelijk gewoon werken, even afhankelijk van waar je bent.

Ben jij op dit moment in Nederland of in het buitenland? Heb je sowieso je toestel al eens uit en aan gezet en gecontroleerd of het mobiele internet aan staat? Als je in het buitenland bent, wil je dan ook eens checken of de APN op 'internet' staat? Daarnaast kan je proberen om handmatig een ander netwerk te zoeken en om 4G uit te schakelen.

Wil je als laatste je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer, 06-nummer en evt. klantnummer(s)? Dan ga ik voor je aan de slag.
Reputatie 7
Badge +30
Ik zie dat je niet meer gereageerd hebt. Doe je dat alsnog als ik nog iets voor je kan betekenen?