Beantwoord

Geen internet op iPad in Spanje

  • 15 July 2019
  • 9 reacties
  • 179 keer bekeken

Ook wij hebben geen internet op onze IPad 4G in Spanje met een prepaid simkaart, alles al geprobeerd maar niets werkt. Al contact gehad met KPN dat duurde en duurde maar en uiteindelijk kregen wij een telefoonnummer wat niet in gebruik is? Kunnen jullie misschien wel vanuit Nederland iets dien om de kaart of iets anders te resetten, mijn zoon had het over een switch ??!

*Admin: afgesplitst en een eigen topic voor vraag aangemaakt

icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 16 July 2019, 13:19

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

9 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Beste @R517, welkom! Wat vreemd dat het niet werkt! Wil je in de iPad eens 4G uitschakelen? Heb je ook gecheckt of roaming aan staat en of de APN op 'portalmmm.nl' of 'internet' staat? Als laatste kan je eens proberen om handmatig een ander netwerk te kiezen. Welk telefoonnummer had je van ons gekregen? In principe zou je met +31612001200 moeten kunnen bellen.

Wil je als laatst je forumprofiel aanvullen met je 06-nummer? Dan kijk ik of er aan onze kant misschien iets geblokkeerd staat. Wat je zoon precies bedoelt met een switch is mij niet helemaal duidelijk 😉.
Reputatie 7
Badge +30
Je hebt niet meer gereageerd, dus ik hoop dat je alles inmiddels weer aan de praat hebt gekregen. Mocht ik nog iets voor je kunnen doen, laat je het dan weten?
Beste Marcia, vanwege ziekte niet meer gereageerd, maar wel alles geprobeerd, heb hedenmorgen het 06 nummer in mijn profiel weergegeven, hopelijk kunnen jullie hier iets aan doen om de prepaid simkaart van KPN te gebruiken in onze Ipad 4G te gebruiken in Spanje!
Reputatie 7
Badge +30
Ha @R517, wat vervelend om te horen! Beterschap! Ik zie dat je geen beltegoed op de prepaidkaart hebt staan. Deze zal je dus eerst moeten opwaarderen. Daarna kan je weer gebruik maken van de simkaart. Mocht je nog vragen hebben, laat je het dan weten?
Beste Marcia,
Via de link op mijn mobiel die jullie hebben verstuurd wilde ik de KPN prepaid kaart met het bijbehorende telefoonnummer nu opwaarderen, maar nu krijg ik de melding dat het geen KPN kaart is?
Misschien moet het opwaarderen op de betreffende iPad 4G gebeuren?
Ik snap er nu niets meer van 😴
Reputatie 7
Badge +30
Het zou niet uit moeten maken op welk apparaat je het aanvraagt, als je maar het juiste 06-nummer invult. En als jij degene invult, die je in je profiel hebt staan, dan klopt die helemaal. Als ik die invul, een bedrag kies en kies voor iDeal, dan kom ik ook bij een betaalpagina terecht. Hij herkent het nummer dus wel. Wil je het nog eens proberen?
Beste Marcia,
De betaling is gelukt !!!
De 4G iPad ligt in ons appartement en wij zijn op het strand, dus gaan we vanavond proberen of het nu wel werkt?
Werkt het niet, hoor je me weer, werkt het wel, dan bij voorbaat alvast heel hartelijk dank voor al je medewerking en geduld met ons, om dit probleem op te lossen!
Reputatie 7
Badge +30
Geen enkel probleem hoor! Een fijne dag gewenst!