Beantwoord

Geen internet op mobiel

  • 24 July 2020
  • 2 reacties
  • 50 keer bekeken

Goede morgen, 

ik heb op mijn mobiel internet. Nu heb ik als ik buiten mijn huis ben ineens geen internetverbinding meer op mijn mobiel?? Dat is zeer lastig omdat ik dat ook nodig heb voor medische redenen. 
Wat kan ik hieraan doen? Heb het echt zo snel mogelijk nodig.

alvast bedankt 

 

mvg. Victoire POL

icon

Beste antwoord door Susan_ 30 July 2020, 12:27

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Goedemiddag @Vicky63, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Het lijkt er dan een beetje op dat je mobiel internet hebt uitgeschakeld of hier een blokkade op hebt staan. Heb je dit probleem sinds kort? Of sinds een nieuw toestel of nieuwe simkaart? Je zou in ieder geval de instellingen even bij langs kunnen gaan via onze toestelhulp. Stel internet (opnieuw) in en controleer of 3G/4G werkt.. Heb je wel gewoon WiFi thuis en op andere plekken?

Mocht bovenstaande niet hebben gewerkt dan wil ik ook even het een en ander nakijken. Wil je in dat geval jouw Forum profiel aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en het betreffende 06-nummer?

Ik hoor graag van je!

Reputatie 7
Badge +21

@Vicky63 ik heb helaas niks meer van je gehoord. Is jouw probleem met internet op je mobiele toestel al opgelost of kan ik hier nog bij helpen?