Beantwoord

Geen mobiel internet

• 14 april 2014
  • 5 reacties
  • 2754 keer bekeken

Ik krijg geen data binnen in PC gebied 1041. Wel blijft het 4G logo in scherm staan. Heb een Iphone 5s.

Heb telefoon al een keer opnieuw opgestart.

icon

Beste antwoord door Bernadette_ 17 april 2014, 15:45

Goedemiddag,

Het kan voorkomen dat je op een locatie bent waar de bedekking 100% is, maar je helaas geen 4G ontvangt. Dit kan meerdere oorzaken hebben.

Op een pont is het voor ons sowieso onmogelijk om een volledige en stabiele 4G bedekking te kunnen garanderen. Helemaal gezien het niet mogelijk is om een extra mast bij te plaatsen.

Uiteraard zijn we nog bezig met de laatste puntjes op de zogenoemde 'i' wat betreft het 4G netwerk. 

En daarin zal jullie melding uiteraard meegenomen worden, helaas kan ik geen garantie geven dat het 4G netwerk 100% stabiel wordt op jullie locatie. 

Met vriendelijke groet,

Bernadette
________________________________________________________________________________

Nieuw op het forum? Lees eerst de huisregels.

Op ongevraagde privéberichten kan ik niet reageren.

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +12
Staat de APN nog steeds ingesteld als kpn4g.nl of anders iphonekpn.nl? Qua locatie ziet het er qua bedekking goed uit. Wat gebeurt er als u 4G ingeschakelen uitzet via de instellingen, werkt het dan wel?

In Amsterdam Westpoort werkt het mobiele 4G netwerk niet. Betreft Postcodegebied 1041AP. Krijg dus geen data binnen. Zodra ik 4G uitschakel op mijn telefoon werkt het internet wel! Als ik in de auto stap krijg ik na +/- 500 meter wel weer verbinding met 4G.

Alle instellingen zijn juist. Ligt aan gebied (postcode 1041 AP). Als ik 4g uitzet heb ik wel internet en als ik 500 meter verderop ga staan ook!!

Ik ga dagelijks met de Hempond naar A'dam en ook ik heb sinds een aantal dagen geen 4G daar. Wel op mijn werk op de Donauweg in Westpoort. Mijn iphone 5S al eens uitgezet op aanraden van KPN en ook de mobiele instellingen gereset maar niets helpt. Alleen 4G uitzetten helpt. Dan heb ik weer mobiel internet via 3G. Op de meeste stranden langs de kust en in het bos heb ik 4G maar in een ontwikkeld gebied niet? KPN kijk even de masten daar na!
Reputatie 5
Badge +1
Goedemiddag,

Het kan voorkomen dat je op een locatie bent waar de bedekking 100% is, maar je helaas geen 4G ontvangt. Dit kan meerdere oorzaken hebben.

Op een pont is het voor ons sowieso onmogelijk om een volledige en stabiele 4G bedekking te kunnen garanderen. Helemaal gezien het niet mogelijk is om een extra mast bij te plaatsen.

Uiteraard zijn we nog bezig met de laatste puntjes op de zogenoemde 'i' wat betreft het 4G netwerk. 

En daarin zal jullie melding uiteraard meegenomen worden, helaas kan ik geen garantie geven dat het 4G netwerk 100% stabiel wordt op jullie locatie. 

Met vriendelijke groet,

Bernadette
________________________________________________________________________________

Nieuw op het forum? Lees eerst de huisregels.

Op ongevraagde privéberichten kan ik niet reageren.

Reageer