Vraag

Geen mobiel internet

  • 25 July 2021
  • 3 reacties
  • 23 keer bekeken

Ik heb geen bereik meer via 4G, kan dat komen omdat de simkaart nog van Telfort was?


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Hi @VidaCato! Vervelend dat je geen bereik meer via het 4G netwerk hebt: dat had je eerder wel? Zit je in Nederland of daarbuiten?

Met een Telfort simkaart zijn een aantal functionaliteiten niet mogelijk: bijvoorbeeld mobiel internetten via 4G in het buitenland of bellen via Wifi, daarom zijn we momenteel bezig om deze simkaarten te updaten. 

Heb jij daar al bericht over gehad?

Gisteren nog geen probleem, is vanmorgen begonnen.

Ik ben gewoon in Nederland, en mijn simkaart is geüpdatet

Reputatie 7
Badge +16

Duidelijk! Heb je zelf al iets geprobeerd om het op te lossen? Toestel voor een paar minuten uitgeschakeld en weer aan gedaan? Instellingen 4G gecontroleerd in het toestel (eventueel ook even uit en aanzetten)? Ben je wel verbonden met een ander beschikbaar mobiel netwerk, bijvoorbeeld 3G?