Vraag

geen mobiel internet buitenland met KPN Zorgeloos Standaard

Sinds een maand heb ik een KPN Zorgeloos Standaard abbo met 5Gb in de EU. Nu in Duitsland werkt het mobiel internet niet. Ik heb alle topics m.b.t. de instellingen APN nagelopen en die staan allemaal goed. Roaming staat aan. Ik gebruik Android 5.1. Eén optie die werd gegevens was om 'Beveiliging uit' te sms-en naar 1266. Als antwoord kreeg ik een sms met 'U heeft nog data roaming bundeltegoed. Als dit opgebruikt is opgebruikt kunt u bescherming voor internetkosten in buitenland uitzetten'.
November vorig jaar heb ik op mijn toemalige abbo een EU 100 abbo aangezet; is er misschien een conflict tussen deze 'oude' en mijn nieuwe bundel?
Welke opties heb ik nog meer om te controleren en/of aan te passen?

2 reacties

Reputatie 7
Badge +23
He @nibor66, welkom op het forum! Wat gek dat je niet kunt internetten, het lijkt me goed dat ik vanaf hier met je mee kijk. Goed dat je zelf al zoveel hebt geprobeerd, maar jammer dat dat niet helpt. De gratis bundel zou geen conflict moeten geven, maar het zou natuurlijk kunnen. Om je verder te kunnen helpen wil ik graag gegevens van je hebben. Beantwoord mijn privébericht en ik ga voor je aan de slag!
Reputatie 7
Badge +23
Helaas is het voor onze Technische Dienst ook niet duidelijk waarom @nibor66 geen verbinding kan maken met het netwerk in het buitenland. Vanaf onze kant zijn er geen zichtbare blokkades, wat het voor ons lastig maakt om het te achterhalen waar het precies aan ligt.

Reageer