Beantwoord

Geen mobiel internet in het buitenland

• 6 november 2018
  • 1 reactie
  • 53 keer bekeken

Met zowel mijn nieuwe telefoon (Fairphone 2) als mijn oude Iphone 6 is het me nooit gelukt 4g te krijgen in het buitenland, dataroaming altijd keurig aangezet en telefoon heel vaak opnieuw opgestart maar zo gauw ik een grens passeerde kon ik alleen via wifi internetten. In de winkel konden ze me niet helpen, ik kom de chat niet in en de toestelhulp laadt niet. Iemand enig idee of er ergens een verborgen instelling zit die ik kan veranderen? Las op andere topics al dat er een instelling via kpn anders gezet moest worden maar heb geen zin om weer dat menu door te bellen om een link te krijgen waar ik weinig mee opschiet.... Alvast dank!

Edit: Lijkt opgelost nu, morgen naar het buitenland dus hopelijk is alles nu goed
icon

Beste antwoord door Susan_ 6 november 2018, 19:59

Goedenavond HenkdeTank, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Fijn om te lezen dat je jouw bericht nog hebt geëdit, en dat het opgelost lijkt. Ik ben erg benieuwd of dat inderdaad het geval is! Anders kijk ik graag met je mee of het misschien een instelling in het systeem bij jouw 06-nummer is (Roaming Blokkade kan het bijvoorbeeld zijn). Zou je in dat geval jouw Forum profiel kunnen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en 06-nummer?

Ik hoor graag van je (ook als het inmiddels al wel werkt!) 😉
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Goedenavond HenkdeTank, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Fijn om te lezen dat je jouw bericht nog hebt geëdit, en dat het opgelost lijkt. Ik ben erg benieuwd of dat inderdaad het geval is! Anders kijk ik graag met je mee of het misschien een instelling in het systeem bij jouw 06-nummer is (Roaming Blokkade kan het bijvoorbeeld zijn). Zou je in dat geval jouw Forum profiel kunnen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en 06-nummer?

Ik hoor graag van je (ook als het inmiddels al wel werkt!) 😉

Reageer