Vraag

Geen mobiel internet in het buitenland

  • 23 April 2019
  • 7 reacties
  • 978 keer bekeken

Kan het zijn dat bij mij ook een blokkade is voor 4G in het buitenland? Het werkt al 2 jaar niet en nu ik een nieuw toestel heb waarmee ik van het probleem af dacht te zijn is het nog steeds zo. Roaming staat aan etc.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 7
In welk land?
Heb je dan wel internet via 3G of helemaal niet?
Wat voor een abonnement heb je?
In alle landen werkt het niet alleen in NL wel en abonnement is uiteraard ook voor buitenland ingesteld
Reputatie 7
Wat heb je dan allemaal ingesteld staan om het abonnement ook in het buitenland te kunnen gebruiken?
Wat voor een telefoon gebruik je?
Nogmaals de vraag: Heb je dan wel Internet via 3G of helemaal niet?
Ik heb een iPhone XR, mobiele data en roaming staat aan; wat zijn nog meer opties?
Ik heb ook geen 3G en kan alleen in het buitenland internetten via de persoonlijke hotspot van mijn andere iPhone.
Reputatie 7
Ik weet niet of de laatste versie van iOS nog de instelling "EU internet" heeft onder "Mobiele data". Zo ja, zet die dan uit.
Reputatie 7
Badge +30
Hlalo @Loesjeruit, welkom! Wil je ook eens proberen om 4G uit te zetten? Werkt het dan nog steeds niet? Ben je op dit moment nog steeds in het buitenland? Wil je ook je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer, 06-nummer en evt. klantnummer(s)? Dan kijk ik of er aan onze kant een blokkade op zit.
Reputatie 7
Badge +30
Je hebt niet meer gereageerd, zie ik. Heb je inmiddels op een andere manier contact met ons gehad? Als ik nog iets voor je kan doen, laat het dan gerust weten 🙂.