Beantwoord

Geen mobiel internet in het buitenland

  • 26 July 2021
  • 2 reacties
  • 33 keer bekeken

Geen mobiel internet buitenland 

icon

Beste antwoord door Thomas van KPN 26 July 2021, 17:23

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Bertus Trijnie, welkom op ons forum!
De snelste manier om hierover in contact met ons te komen is via de chat op www.kpn.com/service of telefonisch via 0031612001200. 

Als het niet zo'n haast heeft kan ik natuurlijk ook even met je mee kijken.
Wat heb je al geprobeerd?
Heb je Roaming wel aan staan?
Kun je je simkaart in een ander toestel proberen?
Welke APN heb je ingesteld staan op je toestel?

Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Zou je daarbij je 06-nummer en de laatste 3 cijfers van je iban bij “persoonlijke opmerkingen” willen vermelden? (als het om prepaid gaat is 06-nummer en simkaartnummer voldoende)

Reputatie 7
Badge +20

Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat het gelukt is. Anders hoor ik het graag!