Geen mobiel internet buitenland
Beste antwoord door Thomas van KPN
Bekijk origineelGeen mobiel internet buitenland
Beste antwoord door Thomas van KPN
Bekijk origineelHoi
De snelste manier om hierover in contact met ons te komen is via de chat op www.kpn.com/service of telefonisch via 0031612001200.
Als het niet zo'n haast heeft kan ik natuurlijk ook even met je mee kijken.
Wat heb je al geprobeerd?
Heb je Roaming wel aan staan?
Kun je je simkaart in een ander toestel proberen?
Welke APN heb je ingesteld staan op je toestel?
Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Zou je daarbij je 06-nummer en de laatste 3 cijfers van je iban bij “persoonlijke opmerkingen” willen vermelden? (als het om prepaid gaat is 06-nummer en simkaartnummer voldoende)
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.