Beantwoord

Geen mobiel internet in Laos

  • 10 February 2020
  • 4 reacties
  • 144 keer bekeken

Ik ben in Laos op vakantie en ik kan niet bellen. Ik heb m'n apn al aangepast. Wat ik ik nog doen om wel te kunnen bellen en gebruik te maken van internet zonder wifi

 

*Admin: afgesplitst en een eigen topic voor vraag aangemaakt

 

icon

Beste antwoord door Erwin van KPN 10 February 2020, 13:28

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +30

Beste @Laoslien, welkom! Wil je eens proberen om 4G uit te schakelen en je toestel uit en weer aan te zetten? Je kunt ook proberen om handmatig een ander netwerk te kiezen. Mocht dit allemaal niet werken, wil je dan je forumprofiel aanvullen met je 06-nummer, postcode + huisnummer en evt. klantnummer(s)? Dan kijk ik met je mee. 

Beste Marcia, helaas werkt het nog niet. Ik heb mijn profiel aangepast. Bedankt alvast. Groet laoslien

Hoi @Laoslien . Dank voor de informatie. De storing zit zo te zien niet aan onze kant.  Ik zie dat er 6-2 twee hele korte telefoontjes zijn geweest. Ik vermoed dat het netwerk ter plekke niet heel stabiel is maar dat is speculatie. Deze twee hele korte ‘gesprekjes’ ( 6 en 7 seconden) kosten je al één euro per stuk. 

Ik wil je trouwens afraden om daar met je sim te bellen. Dit kost je handen vol geld, namelijk. Mijn advies is om lokaal een sim only te nemen. (wel eerst even informeren hoe de dekking is)

 

Bedankt voor jouw reactie!