Beantwoord

geen mobiel internet na abonnementswijziging

• 17 november 2013
  • 4 reacties
  • 6288 keer bekeken

Gisteren mijn abonnement omgezet bij een KPN winkel, en nu geen mobiel internet meer. Heb gewoon 3G en ben naar een lager maandbedrag overgestapt. Wat kan er aan de hand zijn?

icon

Beste antwoord door Shugosha 17 november 2013, 13:44

Wanneer u een bundel wijziging doet wordt dit ook aangepast op het netwerk. Mogelijk dat u alleen het toestel even opnieuw moet opstarten en dat het probleem verholpen is.

Mocht dit nog niet werken dan is de vraag naar welke bundel u het heeft gewijzigd.

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +12
Wanneer u een bundel wijziging doet wordt dit ook aangepast op het netwerk. Mogelijk dat u alleen het toestel even opnieuw moet opstarten en dat het probleem verholpen is.

Mocht dit nog niet werken dan is de vraag naar welke bundel u het heeft gewijzigd.

Ach wat een simpele oplossing voor een naar ik dacht veel ingewikkelder probleem... Deze ' altijd-even-proberen'-strategie had ik dus nog niet uitgeprobeerd maar werkt inderdaad! Bedankt!!

Ik heb het zelfde probleem. Maar ik ben van kpn naar hi gegaan. Configuratie sms gedaan. Ook bij Hi instellingen handmatig gedaan. Dit mocht allemaal niet helpen. Het probleem IS meer. Ik zie de 3g logo 3sec en dan IS hij weer weg. Ik weet niet meer wat ik moet doen
Reputatie 7
Badge +12
@snubbel

ik weet niet meer zeker of ik de suggestie had gedaan, maar bij deze nogmaals. Neem contact op met de helpdesk van Hi (0800-0346) op een werkdag. Als het kan dan nog voor 18:00. De medewerkers kunnen dan contact opnemen voor u met hun technische dienst om het te laten uitzoeken. Het gaat hierbij mogelijk om een netwerk technisch probleem dat vanaf het toestel niet op te lossen in.

Reageer