Beantwoord

Geen mobiel internet na terugkeer van vakantie in Turkije

  • 18 October 2021
  • 3 reacties
  • 512 keer bekeken

Reputatie 1

Wij zijn in vakantie geweest in Turkije, wij hebben daar onze roaming uit gezet en verbonden met de wifi in de lobby nu landen wij in nederland en hebben we geen bereik meer ik kan alleen bellen , internetten doet het niet. 
dat is bij mijn man en 3 kinderen ook het geval.

wat hebben wij gedaan :

roaming aan even gewacht en toestel op nieuw aan en uit gezet 

mobiele data meerdere keren uit gezeg 

telefoon meermaal  op nieuw opgestart.

wij hebben 1 iphone 11, 2x een samsung A12 , 1x een samsung s7 en 1x een samsung a52S

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

 

icon

Beste antwoord door GeSp 18 October 2021, 12:51

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +18

Wij zijn in vakantie geweest in Turkije, wij hebben daar onze roaming uit gezet en verbonden met de wifi in de lobby nu landen wij in nederland en hebben we geen bereik meer ik kan alleen bellen , internetten doet het niet. 
dat is bij mijn man en 3 kinderen ook het geval.

 

Hallo @Lindadebeus 

 

Je hebt roaming dus pas in Turkije uitgezet, ik denk dat je nu 5 * € 60,50 kwijt bent aan mobiel internet data (in Turkije is dat € 2,50 per MB, dat gaat dus heel hard qua kosten) en dat daarna het mobiele internet geblokkeerd is op al jullie toestellen.

Snelste is bellen met de klantenservice op 0800-0402

En anders je profiel (https://forum.kpn.com/settings/profile) invullen en wachten tot een KPN medewerker (moderator) aan je topic toe is.

 

 

 

Reputatie 7
Badge +10

Goedemorgen @Lindadebeus!

De situatie die @GeSp schetst, zou best eens kunnen kloppen. Heb je inmiddels al telefonisch contact gehad en is er meer duidelijk voor je?

Goedemorgen,

Mag ik vragen hoe dit is opgelost?

ik heb exact hetzelfde probleem ook na een weekend in Turkije.

Mvg

sara