Beantwoord

Geen mobiel internet op mobiel, Wifi werkt wel

  • 30 March 2021
  • 3 reacties
  • 46 keer bekeken

Al dagen geen internet op mobiel. Binnen, met WiFi, geen probleem. Maar buiten wel: ‘geen internet’ geeft ie aan. Wel 4G in beeld. Roaming aan. Vluigtuigstand uit. Helft van maandelijkse MB’s over…

ik weet het niet meer.

kon trouwens met geen mogelijkheid telefoonnummer van klantenservice vinden. Staat er ‘service en contact’...wordt gewoon weer door allerlei beslisbomen geleid, niks contact. Zwaar irritant!

icon

Beste antwoord door Rik Kaarsgaren 30 March 2021, 19:54

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Goedemiddag @Rik Kaarsgaren en welkom hier op het KPN Forum!

 

Wat is op dit moment de stand van zaken, nog steeds geen mobiel internet? Misschien totaal overbodig om te vragen maar heb jij je toestel al een keer uit - en aangezet? Op die manier maakt je toestel opnieuw contact met de dichtstbijzijnde zendmast en veel van dit soort problemen zijn op deze manier snel en makkelijk te verhelpen. Misschien dat je dit al lang hebt gedaan hoor en in dat geval heb ik niks gezegd  ;) Zijn er meer mensen in je omgeving met een KPN aansluiting die dezelfde problemen ervaren?

Met het schaamrood op de kaken kan ik je melden dat dat inderdaad de oplossing bleek: uit en weer aan! Op mijn werk noemde iemand dat een keer de ‘RAS-procedure’ (Ruk-Aan-Stekker), werkt ook bijna altijd bij laptopproblemen

Reputatie 7
Badge +12

Mooi om te lezen @Rik Kaarsgaren en bedankt voor het laten weten :) Dit overkomt je 1 x maar nooit weer!