Beantwoord

Geen mobiel internet op Xiaomi Poco X3 in Bulgarije

  • 18 October 2021
  • 5 reacties
  • 177 keer bekeken

Hoi,

Ik ben al enkele dagen in Bulgarije voor werk maar mijn mobiel internet doet het niet. Bellen en sms werkt maar ik krijg geen enkele vorm van mobiele data.

Raar genoeg werkte het 8 weken geleden nog prima in Bulgarije en ook een week geleden in Barcelona. Zelfde telefoon, zelfde simkaart en zelfde instellingen.

Mobiele data staat aan.

Data roaming staat aan.

ik heb nog 8gb aan data.

Ik heb al handmatig ieder ander netwerk geprobeerd zonder succes.

Ik heb de APN’s gecontroleerd.

En nu weet ik niet wat ik nog meer kan proberen. Dus suggesties zijn welkom! Mocht het relevant zijn ik heb een Android telefoon. Xiaomi Poco X3.

Alvast bedankt!

icon

Beste antwoord door Thomas van KPN 18 October 2021, 20:38

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Toestel al keer herstart, zie ik er niet bij staan.

Toestel al keer herstart, zie ik er niet bij staan.

Vergeten er bij te zetten maar al vaker opnieuw opgestart dan ik kan tellen vrees ik :)

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Fedor_I, welkom op ons forum!
Dat is wel merkwaardig! Je hebt de meeste instellingen ook wel gecontroleerd zie ik. Heb je de APN “Internet” ingesteld of “portalmmm.nl”? Zou je de andere ook eens kunnen proberen (met een herstart van je toestel).

Ben je ook in de gelegenheid je simkaart eens te testen in een ander toestel en/of een andere simkaart in jouw toestel?
Ik kijk natuurlijk ook graag even met je mee! Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?

Je kunt hierover ook met ons chatten via www.kpn.com/service

Hoi @Fedor_I, welkom op ons forum!
Dat is wel merkwaardig! Je hebt de meeste instellingen ook wel gecontroleerd zie ik. Heb je de APN “Internet” ingesteld of “portalmmm.nl”? Zou je de andere ook eens kunnen proberen (met een herstart van je toestel).

Ben je ook in de gelegenheid je simkaart eens te testen in een ander toestel en/of een andere simkaart in jouw toestel?
Ik kijk natuurlijk ook graag even met je mee! Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?

Bedankt voor je reactie. Probleem is inmiddels opgelost. Gister een tijd op de chat met KPN gezeten ook zonder succes. Later de sim in een andere telefoon geprobeerd en daar werkte het wel. Toen terug in mijn telefoon en toen werkte internet opeens. 
De logica waarom hij het weer doet na in een andere telefoon te hebben gezeten ontgaat me een beetje maar dat maakt niet uit, als het maar werkt :)

Reputatie 7
Badge +20

Ah dat is wel merkwaardig inderdaad, maar fijn dat het weer werkt!
Bedankt voor je terugkoppeling!