Beantwoord

Geen mobiel internet Thailand

  • 8 December 2019
  • 10 reacties
  • 84 keer bekeken

Hallo KPN, wij hebben alles in één en nu, in Thailand, ook een Voordeelland buiten EU bundel op 2 iphones. Op de ene werkt het prima en op de andere niet. Alles gecheckt, toestelhulp, instellingen enz. ; maar het werkt niet. Kun je eens nakijken of jullie het wel allemaal goed hebben gedaan met mijn nummer ? Of kunnen jullie zien of ik iets over het hoofd heb gezien ?

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

 

icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 9 December 2019, 08:33

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

10 reacties

Reputatie 7
Badge +30

Hallo @Handam, welkom! Wat balen dat het niet werkt! Goed dat je al zoveel gecheckt hebt! Ik kan niet meekijken in je toestel, maar ik kan wel kijken hoe het er netwerktechnisch voor staat. Wil je je forumprofiel aanvullen met je 06-nummer, postcode + huisnummer en evt. je klantnummer(s)? Laat hier even weten dat je dat gedaan hebt, dan duik ik de systemen in. 

Gedaan.

Reputatie 7
Badge +30

Top! Ik zie dat je inderdaad een bundel had, maar dat deze inmiddels volledig is verbruikt. Op dat moment kan je niet meer internetten, tenzij je een nieuwe bundel aanvraagt of ‘JA’ naar 1330 sms’t. In dat geval zie je af van de bescherming buitenland en je ontvangt bij elke 100 euro verbruik een sms om je op de hoogte te stellen. Tip van mij is dus om een nieuwe bundel aan te vragen 😉. Sms ‘Voordeel 100 aan’ naar 1266 en we maken dit voor je in orde!

Dank je. Wonderlijk, de teller (instellingen - mobiel netwerk - verbruik ofzo) stond op 69,9 Mb.

Ik heb nog een voordeelbundel genomen en de teller weer op 0 gezet.

“Voordeel aan” is niet voldoende, er moet “100” tussen :--)

Reputatie 7
Badge +30

Dat is vreemd! Werkt het nu met de nieuwe bundel wel weer? En je hebt natuurlijk gelijk voor wat betreft de inhoud van de sms: ik heb mijn bericht aangepast, sorry voor de verwarring! 

Ja, het werkt. Geen probleem !

Reputatie 7
Badge +30

Top! Dan nog een fijn verblijf daar! :-)

Dank je, lukt al behoorlijk ! Veel plezier in NL !

Trouwens, NU NET kreeg ik een berichtje dat mijn 100 mb op is. Beetje te laat ! Ik meteen maar even gekeken of de boel het nog deed, dat is wel het geval. Dus het berichtje van KPN komt NA het berichtje dat ik opnieuw 100 mb heb. Verbeterpuntje :--)

Reputatie 7
Badge +30

Dat is wel erg laat! Goed dat je het meldt: ik neem dit intern zeker mee!