Beantwoord

Geen netwerk, noodoproepen

  • 20 October 2019
  • 5 reacties
  • 129 keer bekeken

Ik heb hier ook last van sinds 3 dagen!!! Heb alles gedaan nieuwe sinkaart etc kpn heeft alles gecheckt en er is verder niks aan de hand. Volgens mijn telefoon ben ik wel verbonden met het netwerk!!! maar kan nog steeds niet bellen of gebeld worden!!!.Dit is alleen in huis en buiten heb ik nergens last van!!! Samsung S9 heb ik en kan verder niks meer vinden wat ik kan doen. Heb alles al geprobeerd!!! Heb nu bellen met wifi maar aan in huis want ik haat het als ik niet bereikbaar ben

*Admin: reactie afgesplitst, eigen topic aangemaakt.

icon

Beste antwoord door Susan_ 21 October 2019, 11:34

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Goedemorgen @Angel70, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht.

Het is natuurlijk niet de bedoeling dat je niet bereikbaar bent! Ik heb even snel je adres gecheckt, maar ik zie hier geen verstoringen met onze masten en binnen moet het bereik gewoon goed zijn. Kan je bij persoonlijke opmerkingen in je Forum profiel het simkaartnummer nog even noteren? Dan kan ik dit nog even controleren.

Daarnaast zie ik dat er al een ticket loopt, ik wil mijn collega's hierin niet in de weg gaan lopen. Je hoort zo snel mogelijk van ons hierover!

 

Ik heb al een nieuwe simkaart gehaald in de kpnwinkel en verder is alles al gecheckt dus ik wacht rustig af dat ze mij bellen. Hoop dat het niet al te lang duurt

Reputatie 7
Badge +21

@Angel70 helemaal goed. Geef je mij dan ook even een terugkoppeling, ik ben namelijk ook benieuwd!

@Angel70 helemaal goed. Geef je mij dan ook even een terugkoppeling, ik ben namelijk ook benieuwd!

Hallo Susan

 

Heb net telefoon gehad van de technische dienst dat het opgelost is!! Er was iets met de zendmast en dat is nu opgelost. Ik kan gelukkig weer bellen en gebeld worden IN huis :)

Reputatie 7
Badge +24

@Angel70 helemaal goed. Geef je mij dan ook even een terugkoppeling, ik ben namelijk ook benieuwd!

Hallo Susan

 

Heb net telefoon gehad van de technische dienst dat het opgelost is!! Er was iets met de zendmast en dat is nu opgelost. Ik kan gelukkig weer bellen en gebeld worden IN huis :)

Hi Angel, top om te lezen. Je weet ons te vinden mocht het nodig zijn. 

Reageer