Beantwoord

Geen netwerk op mobiel

  • 11 July 2019
  • 3 reacties
  • 88 keer bekeken

Geen netwerk hoe kan dit

*Admin: afgesplitst en een eigen topic voor vraag aangemaakt
icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 13 July 2019, 08:57

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Ha @tonnannie, welkom en excuses voor de veel te late reactie! Speelt dit nog steeds? Zo ja, is er recent iets veranderd in jouw abonnement? Wil je je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer, 06-nummer en evt. klantnummer(s)? Welk toestel gebruik je? Ik help je er graag verder mee!
bedankt voor de reactie maar het is al opgelost
Reputatie 7
Badge +30
Goed om te lezen! Bedankt dat je het nog even liet weten 🙂.