Beantwoord

Geen verbinding in het buitenland

  • 16 July 2019
  • 7 reacties
  • 174 keer bekeken

Bij mij geldt hetzelfde, ik heb ook geen internet in het buitenland. Instellingen staan juist. Mijn mobiel nummer is 06*******. Ik hoor graag of hier een oplossing voor is!

*Admin: reactie afgesplitst, eigen topic aangemaakt.
*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy, toegevoegd aan forumprofiel
icon

Beste antwoord door Marina_ 19 July 2019, 10:09

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Hoi @PVBCN, Welkom hier. Wat lastig dat je geen internet in het buitenland hebt. In welk land verblijf je momenteel en welk toestel heb je in gebruik? Zou je daarnaast je postcode, huisnummer en klantnummer(s) willen toevoegen aan jouw forumprofiel?(deze gegevens zijn alleen inzichtelijk voor KPN Moderators en voor jezelf) Dan kan ik uitzoeken of alles aan onze kant goed staat.
Dank! In Spanje wat zou een mogelijkheid kunnen zijn? Op al mijn vorige reizen is het ook niet gelukt 4g te ontvangen maar enkel heel slcht 3G waar ik enkel af en toe mee kan whatsappen!
Klantnummer kan ik nergens terugvinden, waar staat dit normaliter?
Reputatie 7
Badge +11
@PVBCN

Je klantnummer kan je in MijnKPN op je factuur bekijken.
Reputatie 7
Badge +21
  1. MijnKPN: https://account.kpn.com/#/
  2. MijnKPN app
  3. De factuur
Reputatie 7
Badge +19
Dank! In Spanje wat zou een mogelijkheid kunnen zijn? Op al mijn vorige reizen is het ook niet gelukt 4g te ontvangen maar enkel heel slcht 3G waar ik enkel af en toe mee kan whatsappen!

Hoi @PVBCN, Bedankt voor het invullen van je gegevens. Ik zie dat alles aan onze kant goed staat, kon ook niet anders aangezien je wel verbinding met 3G krijgt. 4G in het buitenland is niet gegarandeerd. In Nederland is dit wel het geval, maar hou er rekening mee dat dit in niet alle landen zo breed beschikbaar is. Op de nodige plaatsen zul je het met 3G moeten doen. Vergeet niet dat Nederland een klein en dichtbevolkt land is. In –bijvoorbeeld- Spanje zijn de afstanden al een heel stuk groter en heb je al veel gebieden die een stuk minder dichtbevolkt zijn. Een gevolg daarvan is dat het voor een provider dus ook minder rendabel zal zijn om er veel zendmasten neer te zetten. Dat betekent dat er –met name buiten de grotere steden- vaker minder goed bereik zal zijn.

Hopelijk maakt dit duidelijk waarom jouw bereik niet optimaal is. Mocht je er nog vragen over hebben, laat het vooral weten!
Reputatie 7
Badge +19
@PVBCN, We hebben niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord en geen vragen meer hebt. Anders weet je ons te vinden!

Reageer