Beantwoord

Geen verbinding met provider in buitenland

  • 3 June 2019
  • 5 reacties
  • 1853 keer bekeken

Ik ben momenteel in duitsland en kan geen verbinding maken met een provider. Alles staat aan roaming enzovoort maar ik kan geen verbinding maken. Kan het zijn dat mijn roaming vanaf de kpn kant afstaat?.

Met vrienderlijke groet,
Rick
icon

Beste antwoord door Paul van KPN 3 June 2019, 16:07

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +25
Hi @Rickert1, goed dat je het meldt! Wat je aangeeft zou kunnen inderdaad. Kun je je gegevens invullen in je profiel en mij een seintje geven als dat is gebeurd? Dan controleer ik dat voor je.

Zou jij de volgende dingen willen proberen?

- Zorg dat (data)roaming aan staat in het toestel
- Controleer de APN. Dat zou 'internet' of eventueel 'portalmmm.nl' moeten zijn
- Herstart je toestel een keer
- verbind handmatig met een ander beschikbaar netwerk (i.p.v. automatisch)
Ik heb mijn profiel bijgewerkt en het geen wat je hebt geadviseerd heb ik gedaan.
Reputatie 7
Badge +25
Ik heb mijn profiel bijgewerkt en het geen wat je hebt geadviseerd heb ik gedaan.
@Rickert1: bedankt voor het invullen! Roaming stond inderdaad uitgeschakeld. Zou je het nu nog eens willen proberen? Eventueel een keertje herstarten.
Ht heeft gewerkt bedankt voor de hulp.😃
Reputatie 7
Badge +25
Ht heeft gewerkt bedankt voor de hulp.😃
Top, graag gedaan!