Ik ben momenteel in duitsland en kan geen verbinding maken met een provider. Alles staat aan roaming enzovoort maar ik kan geen verbinding maken. Kan het zijn dat mijn roaming vanaf de kpn kant afstaat?.
Met vrienderlijke groet,
Rick
icon
Beste antwoord door Paul van KPN 3 June 2019, 16:07
Hi @Rickert1, goed dat je het meldt! Wat je aangeeft zou kunnen inderdaad. Kun je je gegevens invullen in je profiel en mij een seintje geven als dat is gebeurd? Dan controleer ik dat voor je.
Zou jij de volgende dingen willen proberen?
- Zorg dat (data)roaming aan staat in het toestel
- Controleer de APN. Dat zou 'internet' of eventueel 'portalmmm.nl' moeten zijn
- Herstart je toestel een keer
- verbind handmatig met een ander beschikbaar netwerk (i.p.v. automatisch)
Ik heb mijn profiel bijgewerkt en het geen wat je hebt geadviseerd heb ik gedaan. @Rickert1: bedankt voor het invullen! Roaming stond inderdaad uitgeschakeld. Zou je het nu nog eens willen proberen? Eventueel een keertje herstarten.
Ht heeft gewerkt bedankt voor de hulp.😃
Top, graag gedaan!
De Kennisbank
Heb je vragen over diensten, producten of wil je weten hoe je modeminstellingen verandert? Vind het antwoord op de meest gestelde vragen in onze Kennisbank
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.