Beantwoord

Geen verbinding ondanks Buitenlandbundel

Hallo,

Ik heb een EU 500 bundel die is geactiveerd, maar ik krijg geen verbinding op een plek (Waimes, Belgie) waar anderen wel verbinding hebben. Roaming staat aan. Kan iemand me hiermee helpen?
icon

Beste antwoord door Cindy_ 25 juli 2016, 09:26

Ben je inmiddels online @Rattenhoofd? Ik hoop het! Als je nog wel hulp nodig hebt, dan hoor ik dat graag van je!

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +15
Zitten anderen op hetzelfde netwerk als jou(Ook belgie?) Het kan zijn dat de provider waarmee KPN een contract heeft juist net op jou locatie geen bereik heeft en dat anderen gebruik maken van een andere provider.

Edit: Heb je toevallig een nieuwe versie van android/ios? Het kan namelijk zijn dat de optie "EU Internet" in je telefoon aan staat, deze moet uit staan.
Reputatie 7
Badge +23
Hi @Rattenhoofd, welkom op het forum!

Wat gek dat jij als enige geen verbinding hebt. Heb je EU-internet uitstaan? Een andere provider proberen is een goed idee. Heb je je toestel vastgezet op 4G? Dan kun je die proberen om op 3G verbinding te maken. Niet met alle buitenlandse providers kun je gebruik maken van 4G en dan verbind je toestel niet.
Reputatie 7
Badge +23
Ben je inmiddels online @Rattenhoofd? Ik hoop het! Als je nog wel hulp nodig hebt, dan hoor ik dat graag van je!

Reageer