Geen verbinding wifi nokia lumia 520

• 3 januari 2015
  • 7 reacties
  • 3091 keer bekeken

Hallo,
Ik heb een probleem met mijn nokia lumia 520.
Als ik probeer met het wifi te verbinden zegt hij: kan niet verbinden.
Er staat alleen niet bij waarom niet.
We hebben het hele internet afgespeurd en alles geprobeerd zoals fabrieks instellingen, router resetten, van channel veranderd maar niks hielp.
We hebben ontdekt dat op sommige andere wifi netwerken het toestel het wel doet.
Ook heb we gekeken of het aan de sim kaart lag maar dat was ook niet het geval.
We zitten btw bij kpn.
Ook de helpdesk van kpn wist niet wat ze hiermee aan moesten.
We hopen dat iemand ons kan helpen.

Mvg Jaap.

7 reacties

Reputatie 7
Badge +24
Beste Jaap, 

dat is een erg lastig probleem! In ieder geval goed om te lezen dat je zelf al actie hebt ondernomen, hierdoor kunnen we een aantal dingen al uitsluiten waar het aan zou kunnen liggen. Kunnen andere toestellen wel gewoon verbinding maken met het WiFi netwerk waarop je Nokia geen verbinding kan maken? Op dit moment heb ik geen concreet antwoord voor je, maar wil dinsdag contact opnemen met onze Technische Dienst hierover. Wil je hiervoor je 06-nummer, postcode en huisnummer in een privébericht toesturen? 

Met hartelijke groet,

Cindy
Ja de nokia lumia 520 van een vriend van mij doet het prima.
En ik heb de technische dienst van kpn ook al gebeld maar dit heeft niet geholpen.
Mvg Jaap
Reputatie 7
Badge +24
Beste Jaap, 

Jammer dat onze Technische Dienst het probleem ook niet heeft kunnen achterhalen. Heb je jouw simkaart ook in de Nokia van je vriend gedaan en vice versa? Ik ben benieuwd naar het resultaat hiervan en of het mogelijk aan je toestel zelf ligt. 

Met hartelijke groet, 

Cindy
Ja ook geprobeerd en mijn vriend had op mijn internet met mijn kaartje gewoon internet en ik met zijn kaartje niet terwijl hij normaal met zijn eigen kaartje ook gewoon internet heeft.

Mvg Jaap
Reputatie 7
Badge +24
Hallo Jaap, 

Fijn dat je hebt kunnen testen. Dus het kaartje van je vriend kon geen verbinding maken in jouw toestel? In dat geval denk ik dat het aan de instellingen van je toestel ligt of dat er mogelijk een defect is aan je toestel. Ik raad je aan om langs de winkel te gaan. Hier kunnen ze de instellingen nagaan. Mocht dat niet helpen, kan je toestel ter reparatie aangeboden worden. 

Met hartelijke groet, 

Cindy
We hebben het toestel al opgestuurd naar dynafix en maar dat hielp ook niet en we zijn ook al naar een winkel van kpn geweest maar die verwees ons door naar de techinische hulp en dat heeft ook niet geholpen.

Mvg Jaap
Reputatie 7
Badge +24
Beste Jaap,

Via KPN kun je je toestel ook ter reparatie aanbieden. Dit raad ik je alsnog aan om te doen, ondanks dat er eerder niets uit is gekomen. Je toestel kan in de KPN winkel ter reparatie aangeboden worden. Helaas kan ik je op afstand niet helpen met dit probleem, daar onze Technische Dienst ook niks kan vinden waar het aan ligt.

Met hartelijke groet,

Cindy

Reageer