Beantwoord

GPRS instellen prepaid

  • 19 juli 2018
  • 68 reacties
  • 8816 keer bekeken


Toon eerste bericht

68 reacties

Helaas ervaar ik het zelfde probleem, GPS watch blijft op not networking staan.
Heel veel dingen al geprobeerd, maar smsen naar het horloge werkt niet, bellen ook niet.
Horloge geeft aan geen netwerk te hebben :/

Iemand een idee ?


Even voor alle duidelijkheid, ik heb een “made in China” G36m_S6 horloge gekocht via BVA veiling.
Alles werkt naar behoren, echter krijg ik het track & Trace niet aan de praat omdat hij “not networking” blijft aangeven.
De app krijgt geen verbinding met het horloge.

Sim in mijn andere gsm gedaan, werkt dan top.
Settings aangepast naar 2G, alsmede nog een paar aanpassingen, maar niks lijkt te werken.

Ben er eigenlijk al een beetje klaar mee.

Als laatste optie toch nog hier de vraag posten ?
Hoi Susan

Kun je voor mij ook is kijken of je voor mij prepaid kaart het apn kunt veranderen zodat deze in een gps tracker kan die op 2g werkt
Badge
Beste Susan,

Wil je de APN voor mij(n) hond Dibbes ook instellen op het nummer uit m'n profiel?
Alvast dank namens ons beide.

Met vriendelijke groet,
Dennis en Dibbes🐕
Badge
@Susan_ , tja KPN profiel en forumprofiel zijn niet gelijk kwam ik net achter.
nu zo veel mogelijk ingevuld.

groet van Dennis namens Dibbes
Badge
@Susan_ , ik heb een cctr800+ uit China, met hetzelfde probleem.

Apparaat werkt prima, maar blijft melding 'Upload location to server Fail geven.

Zou je ook eens naar mijn 06 nummer willen kijken aub

Ik zal je het nummer via pb sturen.

Gr Jan
Badge
Goede morgen @Susan_ , Het is een simkaart van telfort.
Hallo,
ik zit met hetzelfde probleem.
ik heb de pincode al verwijderd.
Ook mijn gps tracker wil een 2G verbinding en GPRS geactiveerd.
Kun je voor mij ook de settings wijzigen?
Voor mij dezelfde vraag, ik heb al twee trackers zonder problemen in gebruik maar die heb ik geactiveerd in een GPRS toestel. Nu heb ik er één die niet werkt. Deze laatste heb ik geactiveerd in mijn 4G smartphone. Is dat het verschil waarom het nu niet goed gaat? Wat zou de goede APN setting in de tracker moeten zijn? internet, prepaidinternet, portalmmm.nl? Het nummer staat in mijn profiel.
Hoi @Susan_

zou je voor mij ook willen kijken of van mijn prepaid sim de instellingen goed staan voor een SE tracker die op 2g werkt?
dank alvast!
gr
@Susan_ done!
Hoi @Susan_

Het werkt nog steeds niet 😞 zijn er nog instelling die ik kan wijzigen?
Goede middag
ik ben in het bezit van een Banditio tracker maar krijg hem niet aan de praat
wellicht heeft de APN hiermee te maken .
Mijn nummer is *

ik zie graag je reactie.
Ronald.

*Admin: telefoonnummer verwijderd i.v.m. privacy.
Helaas niet
ga nog even verder prutsen
bedankt voor de moeite
Ik krijg de melding device is offline
dan is deze dus niet in de lucht neem ik aan
Hoi, ik heb ook een probleem met mijn " MrSafe Smart Pet Tracker". In het begin gaf deze wel een verbinding aan met mijn telefoon maar de locatie kwam niet goed door.

Ik heb vervolgens volgens de handleiding van de tracker de APN geprobeerd aan te passen wat ook gelukt is via de sms: AT+ABH=sms_cmd,set_apn,123456,prepaidinternet,,,20408# athans dat denk ik aangezien ik de code geretourneerd kreeg via sms (apn:prepaidinternet;user:;password:;userdata:20408).

Alleen heb ik nu helemaal geen verbinding meer met de GPS tracker. Misschien dat jullie even in de instellingen van de sim kunnen kijken? Mijn 06 en sim-nummer staan in mijn profiel.

Alvast bedankt.
Gr. Jamy
Hallo,
Ik heb hier ook een probleem met een GPS tracker.
Er staat geen pincode meer op.
De simkaart in een telefoon, dan kan ik bellen en sms-en.
Maar in de tracker lukt dit niet.
Zouden jullie voor mij ook de APN gegevens kunnen controleren.

Gegevens staat in mijn profiel.

Alvast bedankt,
Jordan Altena
Hallo,
Ik heb hier ook een probleem met een GPS tracker.
Er staat geen pincode meer op.
De simkaart in een telefoon, dan kan ik bellen en sms-en.
Maar in de tracker lukt dit niet.
Zouden jullie voor mij ook de APN gegevens kunnen controleren.

Gegevens staat in mijn profiel.

Alvast bedankt,
Jordan Altena



Contact gehad met de Chat deze hebben de aanpassingen gedaan op de APN.
Heeft jammergenoeg nog niet geholpen.
We gaan maar even terug naar de leverrancier van Tracker om te kijken als het daar aan ligt
Reputatie 7
Badge +19
@Jfk999666, bedankt voor je reactie! Ik heb de APN instellingen van jouw 06-nummer gewijzigd naar prepaidinternet. Wil je controleren of het na deze wijziging wel lukt om Gprs te gebruiken? Ik hoor het graag! 🙂

Reageer