Beantwoord

GPRS instellen prepaid

  • 19 July 2018
  • 230 reacties
  • 22327 keer bekeken

Hallo,
Voor mijn gps tracker horloge heb ik GPRS en 2G instelling nodig op mijn prepaid kaart.
Hoe kan ik dit instellen? Het horloge herkent de simkaart niet zonder deze instelling.
icon

Beste antwoord door Susan_ 25 July 2018, 09:07

Bekijk origineel

230 reacties

Beste Susan, hoop dat alles goed me je gaat ivm de huidige situatie, maar zou je mijn 06 in mijn profiel ook kunnen aanpassen voor de tracker? Kat wil namelijk wel naar buiten

Alvast dank.

Reputatie 7
Badge +21

@Mushu, bedankt voor je berichtje. Met mij gaat het gelukkig nog prima, wat lief dat je dat vraagt! :blush:  Natuurlijk wil ik dit aanpassen voor je, en bij deze heb ik dat ook gedaan. Wil je eens kijken of dit heeft geholpen? :cat2:

@Susan_  We moeten allemaal om elkaar zorgen toch?

Ja hij doet het, perfect. Dank je, kat is heel blij ;-) En baasjes ook

Reputatie 7
Badge +21

Zeer zeker waar! Hartstikke fijn, ik hou zo van blije katten! :hugging:  Veel plezier ermee!

Badge

Goedemiddag,

 

kunnen jullie mijn prepaidkaart zo instellen dat hij ook locatie kan laten zien via gprs?

Reputatie 7
Badge +21

@Bjornvanw wat ik voor je kan doen is de APN instellingen aanpassen. Dat heeft voor veel klanten geholpen, maar welke functies er precies mee gebaat zijn is per apparaat verschillend. Als je jouw 06-nummer even bij opmerkingen in je Forum profiel noteert kan ik het even voor je wijzigen en kan jij controleren of het heeft geholpen!

Hallo, ik heb zojuist een prepaid kaartje in een gps horloge 4g gedaan. Pincode uitgeschakeld maar hij herkent de sim niet en geeft aan dat deze niet beschikbaar is. Wat kan ik doen? 

Reputatie 7
Badge +21

@Lena81 wat ik vanuit hier kan proberen is om de APN instellingen te wijzigen naar prepaid internet. Dit heeft voor veel klanten al geholpen! Verder raad ik aan om de handleiding van het horloge goed te volgen!

Wil je dat ik de instellingen even wijzig? Vul dan jouw Forum profiel aan met naam, postcode + huisnummer en 06-nummer en geef mij een seintje!

@Susan_ Gegevens ingevoerd

Reputatie 7
Badge +21

@Lena81 top! Ik heb de wijziging doorgevoerd. Wil je het apparaat eens opnieuw opstarten en controleren of dit in jouw geval heeft gewerkt?

@Susan_  zou je voor mij hetzelfde kunnen doen? Tel toegevoegd aan mijn profiel.. 

Alvast bedankt voor de moeite!

Reputatie 7
Badge +21

@wildcamera1 gewijzigd! Wil je eens kijken of dit voor jou geholpen heeft?

Goedemiddag,

Zouden jullie 2g ook op afstand om mijn prepaid simkaart kunnen activeren? Ik heb een smartwatch waarop ik dat niet handmatig kan doen. Het nummer is gekoppeld aan mijn KPN id.

Alvast dank!

Max

Reputatie 7
Badge +21

@SmartMax yes dat wil ik zeker proberen! Wil je jouw 06-nummer even in je Forum profiel noteren voor mij?

@SmartMax yes dat wil ik zeker proberen! Wil je jouw 06-nummer even in je Forum profiel noteren voor mij?

Goedemorgen Susan. Gedaan!

@Susan_  We moeten allemaal om elkaar zorgen toch?

Ja hij doet het, perfect. Dank je, kat is heel blij ;-) En baasjes ook


Dag @Susan_  kun jij voor mij nog eens kijken of de instelling nog goed staan voor de tracker? want hij doet het niet meer.

Alvast dank

Groeten,

Mushu

Reputatie 7
Badge +21

@SmartMax dankjewel! Ik heb het nu aangepast voor je!

@Mushu het stond nog goed.. Ik heb het even een refresh gegeven in de hoop dat hij weer gaat werken!

Hallo Susan, zou je voor mij ook de APN instellingen kunnen wijzigen voor de GPS tracker? Bij voorbaat dank!

 

 

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @ThyEagle, ik neem het even over van Susan.
Je hebt je profiel al ingevuld zie ik :blush: ik heb de APN instellingen van deze nummers aangepast!

Dankjewel Thomas! Het werkt nu allemaal prima

Badge

Hoi Thomas en Susan,

De SIM die in de tracker voor onze kat :scream_cat: zit werkt wel via het KPN netwerk maar is niet van KPN zelf.

Kunnen jullie mij dan hiermee helpen en de APN instellingen controleren want ik wordt er bijna wanhopig van :scream: .

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Swiepie1971!
Helaas hebben wij geen inzage in de aansluitingen van de andere providers :frowning2: en kan ik je hier dus ook niet mee helpen. Je kunt daarover het beste contact opnemen met je eigen provider.

Hoi Thomas en Susan, Ik ben nu ook enkele dagen bezig om het horloge van mijn zoontje verbonden te krijgen. De leverancier heeft instructies meegegeven hoe de APN ingesteld kan worden met een KPN simkaart, dus het zou goed moeten staan. Toch wil ik jullie graag vragen of jullie dit zouden willen checken. Ik gebruik een KPN prepaid kaart met een 100 MB databundel. Het horloge werkt enkel met 2G. 

Let op! ik sta met mijn eigen nummer in mijn profiel. Ik heb het nummer waar het om gaat als tussenvoegsel bij mijn naam ingevuld :). Hoop dat jullie dat kunnen zien. 

Dank!

 

 

Hi Thomas,

 

Kun je ook voor mijn nummer de APN instellingen voor 2G instellen/pushen.

Thanks!

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Stephane1985 sorry voor mijn late reactie, ik was met vakantie :-) ik heb ook voor jou de prepaidinternet APN aangezet!

Reageer