Vraag

Gps tracker not networking

• 7 april 2018
  • 3 reacties
  • 476 keer bekeken

Beste kpn,

Sinds vandaag heb ik een gps tracker. Deze heb ik geïnstalleerd en werkte prima. Ik kon duidelijk zien waar mijn kat was. Alleen sinds de laatste 2 uur krijg ik de melding het apparaat is not networking. Wat is hiervan de oorzaak?

Vriendelijke groeten

3 reacties

Reputatie 7
Dat wordt gissen, want dat kan natuurlijk van alles zijn.
Maar laat ik het houden op één van de drie onderstaande opties.
1) Jouw kat is slim en heeft het aan en uit knopje gevonden.
2) Jouw kat is de koelcel van de dichtstbijzijnde slager binnengelopen en tja, daar is het bereik wat minder.
3) De accu is leeg.

Met andere woorden: Ik zou het niet weten.
Reputatie 7
Badge +19
Dag Kim. Het lijkt me bijzonder interessant om te zien wat je kat aan het uitspoken is. Ik durf je ook niet direct een verklaring te geven. Als ik uit Wjb’s opties mag kiezen: ik zou optie 1 bijzonder vermakelijk vinden, als optie 2 het geval is hoop ik dat optie 1 ook opgaat en dat hij net zo snel de uitgang weer vindt als dat hij de aan/uit-knop heeft gevonden en optie 3 kan hoe dan ook een realistische mogelijkheid zijn.

Zonder gekheid. Er zijn meerdere opties. Het kan heel goed zijn dat de accu van die tracker leeg is. Je kat kan ook ergens zijn beland waar het bereik wat minder is óf (en ik ga er vanuit dat deze tracker werkt met een simkaartje) het beltegoed is op. Werkt jouw tracker met een simkaart?

Reputatie 7
Badge +19
Dag Kim! Ik was even nieuwsgierig of je uit de voeten kon met de uitleg. Als je nog iets wilt weten hoor ik het graag en we zijn uiteraard altijd benieuwd naar de avonturen van je kat!

Reageer