Beantwoord

gratis 1000mb

• 16 december 2014
  • 5 reacties
  • 425 keer bekeken

Volgens een bericht zou ik 1000
mb als geschenk ontvangen. Helaas niet gekregen. Wanneer komt dat erbij?
icon

Beste antwoord door Marcia_ 17 december 2014, 17:08

Beste Carla,

Fijn om te lezen dat de verwarring omtrent de 1000 MB is weggenomen! Ik wens je veel plezier met het gebruik hiervan.

Erg jammer om te lezen dat mijnKPN ook via de browser bij jou niet naar behoren werkt, het is in principe namelijk vrij makkelijk om een mijnKPN account aan te maken. Je hoeft je alleen maar hier te registreren en een gebruikersnaam te bedenken.

Overigens ben ik een Webcare medewerker! Wij beantwoorden klantvragen via het forum, Facebook en Twitter. Schroom dus niet om ons aan te spreken wanneer je een vraag hebt.

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +12
De extra MB's zouden ondertussen al gegeven moeten zijn en dat je er dus gebruik van kan maken. Mogelijk dat een webcare medewerker dit nog kan uitzoeken of het er ondertussen al bij staat :)

Nee, staat er nog niet bij. Wat is een Webcare medewerker? Eeen helpdesk medewerker?

Ik ga het eens telefonisch proberen.

Ik word helemaal gek van die keuze menu's!!!!!!!!!!!!

Een hele vriendelijke dame aan de lijn gehad, blijkt het er dus wel bij te staan, alleen mijn telefoon geeft dat niet goed aan. Helaas werkt de KPN app niet bij mijn Lumia en een account aanmaken bij Mijn KPN is gewoon onmogelijk. Daar waag ik mij niet meer aan.

Maar ik mag steeds bellen om te weten hoeveel MB ik heb.

Ik hoorde dat Mijn KPN en de hele site ivm de vele klachten vernieuwd gaat worden, wordt tijd.

Maar ik weet nu even genoeg.

Zij wist trouwens ook niet wat een Webcare medewerker is ;-)

Reputatie 7
Badge +29
Beste Carla,

Fijn om te lezen dat de verwarring omtrent de 1000 MB is weggenomen! Ik wens je veel plezier met het gebruik hiervan.

Erg jammer om te lezen dat mijnKPN ook via de browser bij jou niet naar behoren werkt, het is in principe namelijk vrij makkelijk om een mijnKPN account aan te maken. Je hoeft je alleen maar hier te registreren en een gebruikersnaam te bedenken.

Overigens ben ik een Webcare medewerker! Wij beantwoorden klantvragen via het forum, Facebook en Twitter. Schroom dus niet om ons aan te spreken wanneer je een vraag hebt.

Reputatie 4
Badge +3
De nieuwe mijnkpn website is trouwens op dit moment in beta beschikbaar voor KPN klanten.

Je kan de link en informatie over de beta versie hier op het forum vinden op de volgende locatie : http://forum.kpn.com/t5/MijnKPN-bèta/bd-p/feedback_mijnkpn

Reageer