Beantwoord

Gratis 15GB internet erbij

  • 22 March 2021
  • 6 reacties
  • 631 keer bekeken

afgelopen januari ontving ik een sms van kpn met het nieuws dat ik maandelijks 15gb extra mobiele internet zou krijgen, dat ging wen tijdje zoals beloofd, alleen deze maand ontbreken ze...

icon

Beste antwoord door Jasper van KPN 24 March 2021, 12:45

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Beste klant, vanaf nu krijg je elke maand 15 GB extra data in je mobiele abonnement. Je blijft hetzelfde betalen. Meer weten? Kijk op www.kpn.com/gratis15GB Groet, KPN

Reputatie 7

Welkom bij ons op het forum @charles79, die 15 GB zou niet tijdelijk moeten zijn inderdaad. Als je in MijnKPN kijkt zie je ze niet staan bij je tegoed? Zou je jouw forumprofiel volledig in kunnen vullen (met aanvullend de laatste 3 cijfers van de IBAN bij "Persoonlijke opmerkingen”) en een seintje geven als je dat hebt gedaan? Dan kan ik met je meekijken.

tnx Jasper, heb mijn profiel bijgewerkt

:-)

Reputatie 7

Bedankt voor de gegevens @charles79, ik heb daarmee voor je gekeken. De 15 GB bundel is inderdaad niet meer actief, die lijkt uit te zijn gezet. Ik kan die bundel zelf niet toevoegen, daarom heb ik een verzoek gedaan om deze weer voor je te activeren. Als ik daar een terugkoppeling op heb deel ik het hier met je.

dank je wel ..!!!

Reputatie 7

Geen probleem :slight_smile: Ik krijg toevallig net bericht dat de bundel weer is geactiveerd bij jouw abonnement, dus je kunt er weer gebruik van maken. Als je in MijnKPN kijkt zal je 'm als een aparte bundel bij je abonnement zien staan, die zorgt ervoor dat je de extra data krijgt. Zet die dus niet uit, want dan ben je de 15 GB kwijt.