Beantwoord

Gratis internet bundel werkt niet

  • 11 July 2019
  • 7 reacties
  • 156 keer bekeken

Badge
Ik heb een gratis internet bundle gekregen, maar het werkt niet. Ik weet niet waarom.
icon

Beste antwoord door Alex van KPN 13 July 2019, 20:50

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 7
Badge +24
Hoi Brit, welkom hier.

Over welke bundel hebben we het hier? Gaat het om mobiel? En zo ja, abonnement of prepaid? Zou je dit willen toelichten?

Zou je ook je profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en mij een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? Dan kan ik het nakijken.
Badge
Ik heb een prepaid Mobiel. Ik heb een gratis bundel gekregen as welcom gift toonTelfort veranderd naar KPN. Heb geen ervaring met internet bundels. Ik ben een 73 Jaar oud Engelse technophobe😟
Reputatie 7
Badge +24
Dan is het mij iets duidelijker, met een internetbundel kun je internetten op je telefoon. Dan is het wel van belang dat internet aanstaat, en nog belangrijker om dat weer uit te zetten als de bundel op is. Anders gaat het van je beltegoed af. Welk toestel heb je? Merk en model.

EN zou je ook je profiel willen aanvullen met je 06-nummer? Dan kan ik ook kijken of de bundel actief is.
Badge
Ik heb een Motorola Moto G5 plus. Profiel is klaar
Reputatie 7
Badge +24
Ik zie dat de bundel in ieder actief staat en nog ongebruikt is. Ik heb een instructie gevonden om internet aan te zetten op je Motorola, zie hier. Daarna zou je automatisch verbinding moeten hebben met internet.
Badge
Bedankt voor je hulp, maar Ik geef het op. Ik heb de instructies uitgevoerd, maar zie geen verandering. Als ik WiFi uitzet krijg ik de twee pijltjes voor internet met een uitroepteken naast. Als ik op die pijltjes tik krijg ik het bericht "KPN sim 1 suspended".
Het is allemaal te ingewikkeld voor mij, dus na twee weeken proberen tijdens mijn vakantie ga ik terug naar gratis internet in winkels of restaurants. Nogmaals bedankt.
Reputatie 7
Badge +24
Graag gedaan uiteraard, hoewel ik het nog niet opgelost is. Je kunt altijd even een KPN winkel binnenlopen mocht er 1 in je buurt zijn.

In ieder geval een fijne vakantie gewenst.