Beantwoord

Grote probelmen met zakelijke data simkaarten

• 14 december 2018
  • 1 reactie
  • 57 keer bekeken

We hebben grote aantal zakelijke data abbonementen (160+) en sims van deze abbonementen zitten in apparaten die heledag door rondrijden.

Tot 27 november werkte dit vlekkeloos, maar sinds 28ste hebben we grote problemen. Elke simkaart heeft dagelijks verlies van verbinding.

Als test hebben we meerdere apparaten voorzien van een Vodofone simkaart en deze werken al meer dan een week vlekkeloos. Het ligt dus aan de KPN verbinding. Er is voor de rest niks veranderd aan de kant van de apparaat op gebied van firmware/software of hardware.

Nu zag ik op jullie twitter account het volgende bericht geplaatst op 20:25 27 november 2018:
"In verband met een landelijke storing, kun je problemen ervaren met mobiele telefonie, vaste telefonie, internet én interactieve televisie. Excuus voor het ongemak, wij zetten alle zeilen bij om de storing zo snel mogelijk te verhelpen!"
https://twitter.com/KPNwebcare/status/1067318368456400896

Kunnen jullie aangeven wat hier aangepast is op deze datum?

Het gaat om regio Den Haag.
icon

Beste antwoord door Nadia 14 december 2018, 12:08

Hallo ozhan99, welkom op het KPN forum 🙂 Wat een lastige situatie, goed dat je het een en ander al hebt geprobeerd. Ik zou je graag willen helpen, maar gezien je een zakelijke klant bent met veel SIM-kaarten ben je het beste geholpen door een van mijn collega's van KPN Zakelijk. Je kunt via deze site contact met ons opnemen: KPN Zakelijk Contact . Succes! 🙂
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +14
Hallo ozhan99, welkom op het KPN forum 🙂 Wat een lastige situatie, goed dat je het een en ander al hebt geprobeerd. Ik zou je graag willen helpen, maar gezien je een zakelijke klant bent met veel SIM-kaarten ben je het beste geholpen door een van mijn collega's van KPN Zakelijk. Je kunt via deze site contact met ons opnemen: KPN Zakelijk Contact . Succes! 🙂

Reageer